اگر در روزهای اخیر به اپاستور آیفون یا آیپد سر زده باشید، با صفحه اول سرخ رنگ آن مواجه شدهاید.
این رنگ قرمز که به بیشتر اپلیکیشنهای اپاستور نیز سرایت کرده و با عنوان apps for red شناخته میشود، نماد حرکت خیرخواهانه اپل برای مبارزه با ایدز است. این شرکت در اقدامی خیرخواهانه با همکاری موسسه red product تمام درآمد حاصل از فروش اپلیکیشنهایش را از سوم تا شانزدهم آذر صرف کمک برای مبارزه با ایدز کرده است؛ درآمدی که از مرز ۷۰ میلیون دلار گذشتهاست. این حرکت خیرخواهانه به دیگر محصولات دیجیتال اپل از جمله خانواده رد آیپاد و کاورهای آیفون و آیپد کشیده شده است. دلارهای سرخ این بار به جای اینکه جیب مدیران سیب گاز زده را پر کند، برای مبارزه با هولناکترین بیماری جهان یعنی ایدز در قاره آفریقا خرج میشود. گفتنی است موسسه red product یکی از مراکزی است که برای درمان و پیشگیری بیماریهایی نظیر ایدز و مالاریا فعالیت میکند. این شرکت چند سال پیش نیز با همکاری شرکت ورزشی نایکی دست به تولید محصولات سرخ زد و با همکاری چهرههای مطرح ورزشی جهان مانند دیوید بکهام، لمپارد و کوبیبرایان، کمکهای مالی زیادی برای مبارزه با ایدز جمعآوری کرد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه