مدیر شبکه تهران به همراه مدیر گروه فیلم‌وسریال این شبکه از محل تصویر برداری سریال «بیقراری» بازدید کرد .
کد خبر: ۷۳۵۵۱۱
«بی‌قراری» شبکه تهران برای آخر صفر

سعید مقیسه مدیر شبکه تهران با حضور در جمع بازیگران و عوامل تولیدی این مجموعه با قدردانی از گروه تولید سریال "بیقراری" گفت: این مجموعه در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی رسول صانعی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان برای دهه آخر ماه صفر تهیه و تولید می‌شود .

مدیر شبکه تهران ادامه داد : این مجموعه با محور معنویت، توبه پذیری و توسل ساخته می‌شود . مهندس مقیسه اضافه کرد: موضوع اصلی داستان در مورد مهندس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده و چون تصورش این است که توسلات دینی در شفای مادرش نقشی نداشته، تعلقات دینی و مذهبی اش رنگ می‌بازد اما با اتفاقاتی که برای او و همسرش می‌افتد به توسل دوباره به امام حسین ( ع) اعتقاد پیدا می‌کند و.... مدیر شبکه تهران با اشاره به روند تولید این مجموعه اضافه کرد: نزدیک به 25 درصد سریال "بیقراری" تصویربرداری و این مجموعه برای دهه آخر ماه صفر در نظر گرفته شده است .

در ادامه این بازدید، سکانس 44 از قسمت دوم این سریال با بازی امیر محمد زند در نقش احمد ضبط و تصویر برداری شد . در این مجموعه تلویزیونی، امیر محمد زند، مریم کاویانی، عمار تفتی، مهدی صباحی، نیلوفر شهیدی، صدر الدین حجازی، شهرزاد کمال زاده، علی ثانی فر و...... به ایفای نقش می‌پردازند و این مجموعه به گروه نویسندگی رسول صانعی، محسن رحمانی و سعید ریاحی فر نگارش شده است. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها