شبکه نمایش این هفته فیلم‌های اقتباسی کلاسیکی از نویسنده شهیر انگلستان، ویلیام شکسپیر را در جدول پخش خود گنجانده است و چند فیلم از ابراهیم حاتمی‌کیا را نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۷۱۸۹۶۷
شکسپیر و حاتمی‌کیا در شبکه نمایش

بخش سینمای کلاسیک شبکه نمایش نیز در روزهای این هفته فیلم‌های «انتخاب هابسون»، «آرزوهای بزرگ»، «پیرمرد و دریا»، «مکبث»، «گذری به هند»، «شاه لیر» و «هملت» را به نمایش می‌گذارد. این فیلم‌ها ‌شنبه تا جمعه این هفته هر شب ساعت یک بامداد و در قالب برنامه سینما کلاسیک پخش می‌شود.

این شبکه پخش فیلم‌های ساعت 21 خود را به روال معمول به یک سینماگر اختصاص داده و آثاری از ابراهیم حاتمی‌کیا را پخش خواهد کرد که با موضوع دفاع مقدس ساخته شده است. فیلم‌های «هویت»، «دیده‌بان»، «وصل نیکان»، «از کرخه تا راین»، «خاکستر سبز»، «بوی پیراهن یوسف» و «برج مینو» از امشب تا آخر هفته از این شبکه پخش خواهد شد. از امروز تا آخر هفته در بخش سینمای کودک که هر روز ساعت 15 پخش می‌شود به ترتیب فیلم‌های «اسکلینگ»، «قصر مادرم»، «بهترین تابستان من»، «سرود خاک»، «هدیه نیکلاس»، «زندگی باوقار» و «شهر آشوب» تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

طرفداران سینمای هند و بالیوود که در تابستان امسال و در ساعت 17 هر روز پای ثابت برنامه‌های شبکه نمایش هستند نیز از شنبه تا جمعه می‌توانند به ترتیب فیلم‌های «جرم»، «منت»، «دیوانگی»، «عمو راجا»، «سحر»، «سپاس» و «به این میگن زندگی» را از این شبکه ببینند.

در ساعت 19 فیلم‌های «پیمان سخت»، «جاده شماره 9»، «همه خوب هستند»، «سفر به یادماندنی»، «پل ماریان»، «سیل» و «فهرست آرزوها» پخش خواهد شد.

شبکه نمایش ساعت 23 را به فیلم‌های جذاب و حادثه‌ای اختصاص داده که در این هفته «فیلمی با شرکت من»، «قتل اینترنتی»، «انهدام»، «پلیس‌های آینده»، «آتش در کوهستان»، «بادی که در مرغزار وزید» و «محاکمه» پخش خواهد شد. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها