دلایلی برای درخواست جدایی از همسر

برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو!

نظرات یک مربی آموزش مدلینگ درباره «بهپوشان»

سمیعی‌فر: سادگی چهره برای مدلینگ ضروری است

یکی از مربیان آموزش مدلینگ می‌گوید سادگی چهره و دست نبردن در فرم صورت و اندام برای مدل‌ها یا اصطلاحاً بهپوشان ایرانی ضروری است زیرا سادگی و طبیعی بودن بخش مهمی از نیاز کار است.
کد خبر: ۷۱۶۱۰۲
سمیعی‌فر: سادگی چهره برای مدلینگ ضروری است

جام جم سرا: حمزه سمیعی فر، مربی آموزش مدلینگ در موسسه بهپوشی معتقد است که هر فرهنگ و جغرافیایی نیازهای مخصوص به خود را دارد که باید برای تبیین آن‌ها تلاش کند.

او درباره خصوصیات فعالان این عرصه تحت عنوان بهپوشان یادآور می‌شود: هر کشوری بنا بر فرهنگ و خواسته‌های اجتماعی و سیاسی خود ملاک‌هایی برای انتخاب هنرمندان مدل دارد به همین خاطر ممکن است در یک کشور قد ۱۶۰ تا ۱۸۰ مد نظر باشد، اما در کشور دیگری این عدد دچار تغییر شود.

سمیعی فر می‌افزاید: برای انتخاب بهپوشان ایرانی محدودیتی در مسائل ظاهری وجود ندارد و مهم‌ترین مساله برای انتخاب این افراد سلامت اخلاق و جسم آنهاست اما دست نخورده بودن صورت و اندام یک بهپوش بسیار مهم است زیرا سادگی‌‌ همان جذابیتی است که مد نظر ما است. همچنین کسی که برای حضور در چنین شغلی پیشقدم می‌شود، قطعا از اعتماد به نفس برخوردار است اما طی دوره‌های آموزشی این میزان افزایش نیز می‌یابد.

این مربی آموزش مدلینگ، حرکت در راستای فرهنگ ایرانی را الزامی می‌داند و می‌گوید: افراد بهپوش باید سلامت روان و اخلاق داشته باشند، زیرا قرار است که این گروه به عنوان افراد لوکس جامعه و در قالب الگو ظاهر شوند. بسیاری از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که مدل شدن به معنای تفاوت عمده در ظاهر و اندام است در حالی که الگوهای ایرانی و اسلامی باید متفاوت باشد مثلا در نمایش زنده لباس ایرانی و اسلامی نیازی به عضلانی بودن بدن مرد نیست زیرا اساسا جایگاهی برای نمایش وجود ندارد.

او ادامه می‌دهد: هر جریانی در ابتدای راه با مسائل و ابهامات مخصوص به خود رو به رو است، اما حوزه مدلینگ ایران در حال حرکت به سمت و سوی مثبتی است. بیش از ۶۰ درصد افرادی که در این گروه‌ها آموزش می‌بینند، قابلیت سرمایه گذاری دارند و چارچوب‌های حوزه مد ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

وی درباره شرایط جسمی و تمرینی مدل‌ها نیز به سخنان خود اضافه می‌کند: بهپوش باید به اندازه کافی استراحت داشته باشد و در تمرینات هر روز خود به ورزش‌هایی چون یوگا و مدیتیشن بپردازد تا بتواند خود را از هرگونه استرس خالی کند. ورزش TRX که نوعی حرکت کششی با استفاده از کش است برای بهپوش‌ها مناسب است زیرا باعث تقویت برخی از نقاط بدن می‌شود و در عین حال از حجیم شدن بدن جلوگیری می‌کند. این نوع ورزش باعث افزایش رفلکس بدنی شده و به بهپوش برای ارائه بهتر حرکات کمک می‌کند. (هنرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شاهین شریف
United States
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
انصافا خیلی مجموعه خوبیه ما كه خیلی بهره بردبم
ساناز فریدنی راد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
۰
۰
,بسیار عالی...راهنمای میخواستم برای مدل شدن پسر دو سالم...
شهرزاد آقازاده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
۰
۰
سلام با كمال تشكر ازشما ..لطفا در انتخاب مدلینگ به ژنتیك نسل ایرانی هم توجه داشته باشید..منظورم قد مدلینگ ..ایرانی ها معمولا از قدهای بلند برخوردار نیستند.

نیازمندی ها