جام جم نوا: دوباره حرف بر سر بیماری مرتضی پاشایی است. بحثی که حالا نقل محافل موسیقی است. خبرهایی که بیش از همه خود این خواننده محبوب را آزار می دهد.
کد خبر: ۷۱۴۵۹۷
«مرتضی پاشایی» برای زندگی‌اش می جنگد

«مرتضی پاشایی» در ماه‌های گذشته در راس اخبار موسیقی کشور بوده و بارها و بارها شایعه‌های مختلفی درباره اش در فضای مجازی منتشر شده است. از اس ام اس های درگذشت این خواننده تا اخبار ناراحت کننده دیگری که بارها در رسانه ها مورد تائید و تکذیب قرار گرفت تا این خواننده و بیماری‌اش، مورد توجه خیلی ها قرار بگیرد.
مهدی کرد که در تمام لحظات زندگی پاشایی در کنار او بوده و بهترین و موثق ترین کسی است که میتواند در این باره اظهارنظر کند. او که مدیر برنامه های این خواننده نیز هست می گوید او روند درمانی خودش را طی می کند و مثل یک انسان معمولی در برنامه هایش شرکت می کند. به گفته او دوره دوم شیمی درمانی این خواننده آغاز خواهد شد و حالا هم مثل دیگر افراد گرفتار بیماری زیر نظر پطشک به فعالیت هایش ادامه می دهد. مهدی کرد می گوید: یک پزشک همواره همراه ما در برنامه ها حضور دارد و او را زیر نظر دارد. پاشایی هم مثل دیگر بیماران تحت درمان است و داروهای خود را مصرف می کند و دوره شیمی درمانی را پشت سر می گذارد.
خود مرتضی پاشایی هم می گوید این قضیه بیش از اندازه رسانه ای شده و هیچ تغییری در زندگی او ایجاد نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها