روزنامه خندان

محتوای 90درصدی

آب را همانجایی بریزید که ...

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند.حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۰۹۴۲۴
آب را همانجایی بریزید که ...

سیاست روز : آب را همانجا بریزید که ...

وزیر راه و شهرسازی: با پس‌انداز خودم خانه خریدم.
با توجه به این اظهار نظر کدام یک از گزینه‌های زیر مناسب‌تر است؟
الف) بی‌خیال بابا ما خودمون اینکاره‌ایم!
ب) خواب دیدی خیر است!
ج) گاهی خوب است یکی اظهارنظری بکند و بقیه دور هم باشیم و خوش بگذرانیم.
د) پس‌انداز هم پس‌اندازهای قدیم (ببخشید پس‌اندازهای وزیر)!

طبق بررسی‌های صورت گرفته معایب ذاتی این مبحث، محرز و قطعی شده که در محاکم قضایی در حال بررسی است و مسائل حادث شده هیچ ربطی به دستکاری رانندگان نداشته است.
اظهارنظر فوق در باب "معایب ذاتی" و "مدارک ثبوتی" و "دستکاری رانندگان" که از مباحث جدی فلسفی به شمار می‌آیند، متعلق به کیست؟
الف) شهاب‌الدین سهروردی - شیخ اشراق -
ب) سقراط حکیم
ج) صدرالمتألهین ملاصدرا
د) سید‌مسعود هراتی موسوی - عضو کمیسیون بررسی سوانح اتوبوس‌های اسکانیا -

جمله زیر را با یکی از گزینه‌های مناسب کامل کنید.
یک آدم مهم: اگر از دست ما ناراحت و عصبانی هستند بروند آب را همانجا بریزند که...
الف) کم‌آبی است و مردمانش آب لازم دارند.
ب) توی فیسبوک آدم‌های مشهور روی سرشان می‌ریزند.
ج) که ننجون گاهی در آسیاب استکبار جهانی می‌ریزد.
د) جایی که در حال سوختن است!

شرق : حالا که دست خودمان نیست دست شماست؟

نوباوه، یکی از نمایندگان اصولگرا، گفت: «اینکه افراد خودشان را از همه صحنه‌های سیاسی دور کنند، نشدنی است.»
این یکی از اصولی‌ترین حرف‌های اصولگرایانه است که ما به عمرمان شنیدیم. اگر به این جمله دقت کنید می‌بینید حساب کار همه مشخص شده است. یعنی چی؟ یعنی افراد دست خودشان نیست که خودشان را از صحنه دور کنند. ما تا الان فکر می‌کردیم دست خودمان است که خودمان را از صحنه دور کنیم، نگو دست خودمان نیست و دست یکی دیگر است.
بعد هم ما سه‌‌شبانه‌روز است داریم فکر می‌کنیم نوباوه چی گفت؟ یعنی چی که گفت افراد خودشان را از صحنه سیاسی دور کنند، نشدنی است؟ تا آنجا که ما دیدیم اینکه افراد در صحنه سیاسی بمانند شدنی نیست. یعنی الان در صحنه خبری نیست. ممکن است شما فکر کنید پشت‌صحنه خبری هست، ولی باور کنید پشت‌صحنه هم خبری نیست. الان تلویزیون کل صحنه‌های سیاسی و مجلس را به‌صورت زنده پخش می‌کند هیچ‌کس نگاه نمی‌کند. راستش زمان ما اینجوری نبود... ولی شما خودتان قضاوت کنید با این‌همه صحنه سیاسی که به‌صورت زنده و با کیفیت اچ‌دی، پخش می‌شود، چرا مردم علاقه نشان نمی‌دهند؟ چرا؟...
باور کنید همین الان در صحنه سیاسی افرادی هستند که قبلا پشت‌صحنه هم نبودند...
خلاصه این آقای نوباوه حرفی زده که ما شورای حکام تشکیل دادیم. ببینیم معنیش یعنی چه، فهمیدیم به‌صورت خلاصه افراد دست خودشان نیست در صحنه بمانند یا در صحنه نمانند و به‌صورت خلاصه‌تر اینکه شدنی نیست افراد خودشان را دور کنند، هرچند اینکه بخواهند خودشان را نزدیک هم بکنند ناشدنی است.

اعتماد : حزب تاریکخانه بدرخشید و ماه مجلس شد

حالاکه تشکیل حزب در این کشور تبدیل به یک کار دورهمی شده که باعث انس و الفت و صله رحم بین اعضای حزب می شود ما هم تصمیم گرفتیم تاریکخانه مان را تبدیل به حزب کرده و از مزایای حزب تاریکخانه بهره مند شویم. به این ترتیب با عضویت ما در این حزب نوظهور درصد عضویت و مشارکت مردم در احزاب به 99/99% رسیده و تنها محمود احمدی نژاد به علت عدم اعتقاد به حزب و اسفندیار رحیم مشایی به علت عدم اعتقاد به روح در هیچ حزبی عضویت ندارند.
تبصره: اگر شما خواننده خوب تاریکخانه الان می خواهید بگویید شما هم عضو هیچ حزبی نیستید باید با عرض احترام خدمت تان عرض کنم برخی احزاب اقدام به یارگیری مخفیانه کرده اند و اسامی دوست و آشنا و فامیل را در نشست های مخفیانه به عنوان عضو علی البدل جا زده اند. به این ترتیب شما ممکن است شب خوابیده باشید و صبح که بلند شده باشید عضو حداقل سه حزب رسمی کشور بوده باشید.
آرزوی جوانان حزب تاریکخانه: چون وجود احزاب یکی از شاخصه های دموکراسی و مردم سالاری است ما اهالی تاریکخانه دعا می کنیم به زودی و با اعمال سیاست های راهبردی تعداد احزاب ثبت شده کشور از جمعیت ایران فزون تر شده و هر ایرانی همزمان و به طور میانگین در 2/3 حزب عضو باشد.
معرفی اعضای اصلی حزب:
موسیو شیطان: مسوول روابط زیرجلکی، لابی، شیطونی های یواشکی و روابط عمومی و رییس دپارتمان خارجی انجام سیاست های کلان توسط افراد دون پایه.
خانم باجی: مدیر امور زنان، جوانان، نوجوانان، نونهالان، نوباوگان، نوگلان، نوزادان، نوعروسان، نومیدان، نو رسیده ها، نورچشمی ها و...
عمو حسام: مسوول کمیته مشترک کوبیدن مشت محکم بر دهان دشمنان در هر لحظه بر اساس استعلام های روزانه از وزارت امور خارجه برای معرفی دشمنان به صورت آنلاین.
خوزه: مسوول دریافت وام و حق الزحمه از وزارت کشور، پیگیری و پرداخت قبوض آب و برق و تلفن تا حصول نتیجه و رییس کمیته تدوین آگهی های تبریک و تشکر و تسلیت و نصب پلاکارد و بنر و وایرلس برای اینترنت پرسرعت برای دانلود سریع اخبار روز و فیلم های خاص.
عکس آقابزرگ: مدیر امور متوفیان حزبی و مسوول عکس و رپرتاژ آگهی و مستند سازی و سند سازی های حرفه یی از جعل مدرک دانشگاه تا تاریخ شفاهی و مکتوب حزب بر اساس شهادت گواهان معتبر اما درگذشته.
مهاراجه: مسوول تنظیم باد حزب و نیز مدیر هماهنگی روابط شخصی و فردی اعضای حزب با خطی مشی ها و تلفیق روابط و ضوابط. با حفظ سمت مسوول اعترافات تلویزیونی در افشای حقایق پشت پرده حزب در صورت لزوم.
خط مشی حزب: حرکت در زوایای تاریک و گفتمان در پس پرده و خاموشی کلیه چراغ ها جهت تامین انرژی و صرفه جویی در باب افق آینده حزب تاریکخانه.
شعار حزب: هر ایرانی یک تاریکخانه .
سیاست راهبردی: حمایت اصولی و کورکورانه از مواضع بر حق و اصولی اعضای دیگر و نفی بی چون و چرای هرگونه هجمه ضد دشمنان تاریکخانه.
خط قرمز: جهت جلوگیری از هرگونه شائبه و تفرقه هرگونه اقدام عملی و تئوری اعضا به جز در موارد جذب کمک های مالی خط قرمز و اقدام علیه ایمن سازی تاریکخانه محسوب می شود.
پدرخواندگان حزب: تاریکخانه کلیه اشباح، ارواح، نفرات پشت پرده و چراغ خاموش را پدرخوانده معنوی حزب دانسته به علت تفکیک جنسیتی از پذیرش مادرخوانده معذور است.

کیهان : آواز(گفت و شنود)

گفت: احساس می‌شود مدعیان اصلاحات از گروه جدیدی که تحت نام ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) تشکیل شده است، دل خوشی ندارند.
گفتم: چطور مگر؟! چرا؟!
گفت: یکی از آنها گفته است؛ «نباید اینطور تلقی شود که اصلاح‌طلبی بد بوده و حالا قرار است اصلاح‌طلبی خوب تشکیل شود!»
گفتم: یعنی اصلاح‌طلبان خوب‌ همان‌هایی هستند که در فتنه 88 تحت مدیریت مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس دست به وطن‌فروشی زدند؟ از ملک عبد‌الله سعودی کمک مالی گرفتند؟ به ساحت عاشورای حسینی(ع) اهانت کردند؟ مسجد آتش زدند؟ تصویر مبارک حضرت‌امام را پاره کردند؟ در حمایت از آمریکا و اسرائیل شعار دادند؟ با جرج سوروس صهیونیست فالوده خوردند؟ و...؟!
گفت: چه عرض کنم؟! به همین علت است که نسل دوم اصلاحات اصرار دارند که حساب خودشان را از وطن‌فروشان فتنه‌گر جدا کنند و حق هم دارند.
گفتم: یارو به پسرش می‌گفت؛ چرا هر وقت من آواز می‌خوانم، تو می‌روی کنار پنجره و برای اهل محل دست تکان می‌دهی؟ و پسرش گفت؛ برای اینکه مبادا اهل محل فکر کنند من هستم که دارم با این صدای نخراشیده آواز می‌خوانم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها