محسن کاسه ساز که به تازگی برای تهیه درامی به نام "آقازاده"-به کارگردانی حبیب الله کاسه‌ساز- پروانه ساخت گرفته درباره روند پیش تولید این کار، گفت: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و تا نتوانیم بازیگران اصلی را پیدا کنیم کار وارد پیش تولید نمی‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۸۹۷
محمدرضا گلزار در نقش روحانی به سینما می‌آید

*باید ببینیم میتوانیم مجددا با گلزار به توافق برسیم یا نه

وی درباره اینکه آیا محمدرضا گلزار نقش اصلی را بازی خواهد کرد یا نه افزود: ما سه سال پیش میخواستیم این کار را بسازیم و در آن مقطع با گلزار برای بازی در نقش اصلی قرارداد هم بستیم اما تعلیق زمان تولید باعث شد که قراردادی که با گلزار داشتیم هم فسخ شود.
وی همچنین گفت: آن زمان سرمایه گذار لازم برای تولید هم کنارمان بود اما به هر حال شرایط تولید فراهم نشد. حالا باید ببینیم میتوانیم مجددا با گلزار به توافق برسیم یا نه.
کاسه ساز با اعلام اینکه پدرش حبیب کاسه ساز "آقازاده" را کارگردانی میکند و او نیز به عنوان تهیه کننده در خدمت تیم خواهد بود اظهار داشت: سه سال پیش فضای سیاسی متفاوتی با امروز پیش رویمان بود و طبیعتا مذاکرات ما با گلزار در آن شرایط انجام شد و به نتیجه هم رسید اما الان شرایط متفاوت است و باید مجددا مذاکره کنیم تا دریابیم هنوز راغب به همکاری هست یا نه.

*
گلزار برای ایفای نقش روحانی مشکلی نداشت

محسن کاسه ساز درباره نقشی که قرار بود گلزار در فیلم ایفا کند نیز گفت: نقش اصلی کار را برای او درنظر گرفته بودیم. نقش یک روحانی که گلزار هم برای ایفای نقش آن مشکلی نداشت. امیدواریم مذاکرات مجددمان با او نیز به نتیجه برسد و گلزار خودش ایفاگر نقش روحانی داستان باشد. اما اگر ایشان راغب نبود سراغ گزینه های دیگری می رویم.
کاسه ساز درباره درونمایه کار عنوان کرد: این یک درام اجتماعی است که البته رگه های طنز هم دارد. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها