بررسی منطق اسلام و غرب درباره جایگاه اجتماعی زنان

زن ایرانی؛ منشأ نسل تمدن‌ساز

سیده سکینه عمرانی، نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تمجید از مجموعه تلویزیونی «مدینه» این سریال را حکایت بلوغ فکری زن ایرانی دانست.
کد خبر: ۶۹۷۵۲۷
مدینه، تصویرگر بلوغ فکری زن ایرانی است

عمرانی درباره سریال مدینه گفت: این‌که یک زن با این همه مشکلات و با حفظ حجاب و شئونات اسلامی چرخ زندگی‌اش را می‌چرخاند، در جامعه ما کم نیستند و به تصویر کشاندن این موضوعات در تلویزیون به​طور قطع می‌تواند پیام‌های مختلفی را به مردم منتقل کند. وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شرایطی که شبکه‌های ماهواره‌ای با ترویج خشونت و بی بند و باری به خانواده‌ها هجوم آورده‌اند، پخش سریال​های ارزشی مانند مدینه قابل تحسین است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سریال‌هایی مانند مدینه می‌تواند برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ سازی کند و قطعا صدا و سیما هم با کارکردهای متنوع و فراوانی که دارد براحتی می‌تواند با این گونه سریال‌ها به جنگ متقابل با تهاجم فرهنگی بیگانه بپردازد. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: صدا و سیما می‌تواند با پرداختن به موضوعات دینی و اخلاقی که متاسفانه در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است احیاگر فرهنگ والای ایرانی ـ اسلامی باشد.عمرانی با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در ترویج اخلاقیات در جامعه افزود: همان​گونه که یک واژه در یک سریال خیلی سریع تبدیل به تکیه کلام در جامعه می‌شود، انعکاس معنویات و پیام‌های اخلاقی از طریق سریال‌های تلویزیونی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. (جام جم)

newsQrCode
برچسب ها: مدینه زن ایرانی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها