تهیه‌کننده سریال «سیگنال موجود است» خبر داد:

اروپا را در تهران بازسازی می کنیم!

توضیحاتی درباره قطع تلویزیونی مسابقات والیبال

مدیر مرکز تولید و فنی سیما توضیحاتی درباره قطع مسابقات والیبال بین تیم‌های ایران و لهستان ارائه و تاکید کرد این قطعی‌ها ربطی به پوشش افراد داخل استادیوم نداشته است.
کد خبر: ۶۹۳۷۹۳
توضیحاتی درباره قطع تلویزیونی مسابقات والیبال

«مجید شعبانپور» درباره قطعی‌هایی که در طول پخش مسابقات والیبال بین دو تیم ایران و لهستان به وجود آمده بود، گفت: قطع شدن والیبال ربطی به سازمان صداوسیما ندارد و ما سیگنال‌ها را از کشور پخش کننده دریافت می‌کنیم. اگر سیگنال قطع بشود، تصاویر هم قطع می‌شود. در تهران هم یکبار این اتفاق افتاد که البته چون ما تمهیداتی در نظر گرفته بودیم و لینک ماکرویو آماده بود، مخاطبان متوجه نشدند، اما ما متوجه شدیم.

وی ادامه داد: اختلالاتی که در دریافت سیگنال‌ها به وجود می‌آید موجب قطعی سیگنال می‌شود. فوتبال‌ها هم زنده پخش می‌شوند و معمولا مشکلی پیش نمی‌آید. معمولا هم ۷ ثانیه برای تاخیر در نظر گرفته می‌شود که اگر تصاویر نامناسبی پخش شد، ما تصاویر تکراری که از قبل آماده کرده‌ایم را پخش کنیم. لطمه‌ای هم به بازی وارد نمی‌شود. ما نه توپی را از دست می‌دهیم و نه گلی را. فقط تصاویر نامناسبی که در شأن جمهوری اسلامی نیست، پخش نمی‌شود. بیشتر یا کمتر از ۷ ثانیه هم نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در برخی رسانه‌ها پوشش نامناسب حاضران در استادیوم منجر به قطع پخش شده، تصریح کرد: خیر. چنین موضوعی صحت ندارد. همان‌طور که گفتم سیگنال‌رسانی‌ اگر دچار مشکل شود، ما با قطع برنامه مواجه خواهیم شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها