معاون رییس جمهور در امور زنان خبر داد

انعقاد تفاهمنامه برای «جوانان دختر»

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: قرار است تفاهمنامه‌ای درباره «جوانان دختر و ورزش» با وزارت ورزش و جوانان منعقد کنیم و در این راستا معاونت امور جوانان وزارت ورزش پیش‌نویس آن را فرستاده است و در حال بررسی آن هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۲۷۵

جام جم سرا: شهیندخت مولاوردی درباره جلسه معاونت امور زنان با وزارت ورزش و جوانان در زمینه قانون تسهیل ازدواج جوانان نیز اظهارکرد: این جلسات درباره قانون تسهیل ازدواج جوانان نبود؛ بلکه مربوط به بررسی زمینه‌های همکاری‌های مشترک بود. یکی از زیرساخت‌های لازم برای افزایش جمعیت، تسهیل ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان است. بنابراین لازم است ابتدا روی این موارد سرمایه‌گذاری شود و بعد در زمینه تخصیص مشوق‌های مالی عمل کنیم.

وی درباره وام ازدواج با اشاره به اینکه وام ازدواج در چارچوب سیاست‌های کلی افزایش جمعیت و وظایف وزارت ورزش و جوانان تعریف شده است، ادامه داد: یکی از بندهای این سیاست تسهیل ازدواج جوانان است.

مولاوردی در پایان در زمینه وقفه در پرداخت وام ازدواج و امکان وضع سود بانکی برای آن افزود: با توجه به وضعیت بانک‌ها در سه ماه اول سال وجود مشکل برای پرداخت وام، طبیعی است، ولی به‌طور قطع برای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت، یکی از موارد مورد توجه تسهیل ازدواج جوانان، وام است. (قدس آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها