سه محور مواصلاتی کشور یکطرفه می شود

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از یکطرفه شدن جاده چالوس، هراز و فیروزکوه در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۲۹۰
محدودیت های ترافیکی آخر هفته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه (28 خردادماه) الی روز جمعه (30 خرداد ماه) در محورهای مواصلاتی کشور اعمال خواهد شد.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (28 خردادماه) الی ساعت 24 روز جمعه (30 خرداد ماه) در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد، و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه (30 خردادماه) الی ساعت یک بامداد روز شنبه (31 خردادماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17:30 روز جمعه (30 خردادماه) الی ساعت یک بامداد روز شنبه (31 خردادماه) با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف-تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی ساعت 24 روز چهارشنبه (28 خردادماه) و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه وجمعه (29 و 30 خردادماه) از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

الف) تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزجمعه (30 خردادماه) از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می باشد.

رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکت هستند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری می شود.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می گردد مجاز به تردد نمی باشند.

ضمناً مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها