سه محور مواصلاتی کشور یکطرفه می شود

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

سه محور مواصلاتی کشور یکطرفه شد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از یکطرفه شدن جاده چالوس، هراز و فیروزکوه در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۷۸۱
سه محور مواصلاتی کشور یکطرفه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه (21 خرداد) الی روز جمعه (23 خرداد) در محورهای مواصلاتی کشور اعمال خواهد شد.

تردد موتور سیکلت ازساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (21 خرداد) الی ساعت 24 روز جمعه (23 خرداد) در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون​ها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه (23 خرداد) الی ساعت یک بامداد روز شنبه (24 خرداد) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17:30 روز جمعه (23 خرداد) الی ساعت یک بامداد روز شنبه (24 خرداد) با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف-تردد کلیه تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی ساعت 24 روز چهارشنبه (21 خرداد) و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( 22 و 23 خرداد) از محور هراز ممنوع می باشد.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزجمعه (23 خرداد) از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قم

الف- تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی-کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز پنجشنبه (22 خرداد) الی ساعت 24 روز جمعه (23 خرداد) محورهای قدیم قم-تهران، قم - سلفچگان و جاده قدیم کاشان- قم، اتوبان کاشان - قم و بالعکس ممنوع است؛ رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان- ساوه تردد کنند.

ب- کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی-کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استانهای جنوبی کشور مانند هرمزگان- سیستان و بلوچستان- کرمان و یزد به سمت قم در حرکت هستند از ساعت 14 روز پنجشنبه (22 خرداد) الی ساعت 24 روز جمعه ( 23 خرداد) بایستی از مسیر سه راهی نطنز- مورچه خورت- دلیجان- سلفچگان- ساوه- تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

ج- کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی - کامیون - کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 روز پنجشنبه (22 خرداد) الی ساعت 24 روز جمعه (23 خرداد) که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان- ساوه -تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

6- آزاد راه اصفهان-کاشان

تردد کلیه کامیون​ها و تریلرها از ساعت 14 روز پنجشنبه (22 خرداد) الی ساعت 24 روز جمعه (23 خرداد) از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع است؛ رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می بایستی از محور قدیم میمه - دلیجان - سلفچگان تردد نمایند.

*رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری بعمل می آید.

*رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار می باشند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می گردد مجاز به تردد نمی باشند.

*ضمناً مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشور مان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها