مرد حسودی که در ازدواج جواب رد شنیده بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فردی دیگر، به رقیب عشقی خود حمله کرد و با بیرون آوردن قلب وی از سینه مشغول خوردن آن شد.
کد خبر: ۶۸۳۷۹۴
مردی قلب رقیب عشقی‌اش را درآورد و خورد

جام جم سرا: بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، این مرد با مورد حمله قرار دادن رقیب عشقی‌اش، قلب او را از سینه‌اش بیرون آورد و آن را خورد.

به نقل از ایسنا، همسایگان قربانی پس از مشاهده این صحنه با پلیس تماس گرفتند. ماموران پلیس نیز پس از حضور در محل حادثه در حالی با متهم روبرو شدند که در حال خوردن قلب قربانی 62 ساله‌اش با چاقو و چنگال بود.

بنابر اعلام پلیس آفریقای جنوبی، همسر قربانی گفت: پیش از این قرار بود با متهم ازدواج کنم اما این کار صورت نگرفت، هر چند پس از ازدواج با مرد مورد علاقه‌ام متهم با پیدا کردن محل زندگی‌مان و آشنا شدن با همسرم به خانه ما رفت و آمد پیدا کرد.

در روز حادثه آن دو از من خواستند تا برایشان نوشیدنی تهیه کنم و به همین دلیل از خانه خارج شدم که پس از بازگشت به خانه همسرم را دیدم که با ضربات شدید چاقو از پای درآمده بود.

به نقل از سایت نیوز، پلیس آفریقای جنوبی با بیان اینکه متهم دستگیر شده اعلام کرد: محاکمه قاتل که اهل زیمبابوه بوده به زودی آغاز می‌شود.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها