برنامه «ترین‏ها» که به معرفی استعدادها و توانمندی‌های خاص افراد و اماکن تاریخی و مهم تهران می‌پردازد، در گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران تولید شده و بزودی از این شبکه به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۶۸۲۵۸۱
نمایش «ترین‌ها» در شبکه تهران

برنامه «ترین‌ها» به‌تهیه‌کنندگی حسین مهدیان در صد قسمت تولید شده و استعدادها، توانمندی‌ها، ویژگی‌های افراد و اماکن فرهنگی، ورزشی و هنری شهر تهران را معرفی می‌کند.حسین مهدیان درباره اهداف این برنامه گفت: ایجاد فضای رقابت به منظور افزایش امید و نشاط در میان شهروندان تهرانی، معرفی و آشنایی با میراث فرهنگی، تاریخی و هویت کلانشهر تهران از جمله اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: بخش اصلی این برنامه به نمایش رقابت مردمی در رشته‏های مختلف ورزشی و ورزش همگانی مانند طناب‌زنی، روپایی، دارت و راکت‌زنی اختصاص دارد که با رقابت افرادی از رده‏های سنی مختلف مانند نوجوانان و جوانان اجرا شده است. اجرای بخش رقابتی مردها را مجتبی نظری برعهده دارد و اجرای برنامه خانم‌ها برعهده سمیه قانعی است. تهیه‌کننده برنامه «ترین‏ها» درباره بخش‌ معرفی اماکن گفت: در این قسمت «ترینها»ی شهر تهران مانند قدیمی‏ترین حسینیه شهر تهران، جوان‏ترین حافظ قرآن و مسن‏ترین شهروندان معرفی می‌شوند. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها