چهار مرد مسلح که به قصد سرقت وارد یک اداره دولتی در شهرستان گنبد در استان گلستان شده و با محبوس کردن چهار عضو خانواده مرد سرایدار، اموال آنها را همراه یک دستگاه خودرو و تراکتور دزدیده بودند، پس از دو سال فرار دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۷۲۳۰
دستگیری دزدهای مسلح خانه سرایدار

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد به جام‌جم گفت: رسیدگی به این پرونده هجدهم آذر 91 هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از حمله مسلحانه به خانواده چهار نفره مرد سریدار در یک اداره دولتی خبرداد.

سرهنگ محمدعلی عسگری افزود: ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند قفل درورودی ساختمان سرایداری تخریب شده و زن سرایدار و دو فرزندش با دست و پای بسته درون یکی از اتاق‌ها زندانی شده اند و مرد سرایدار نیز با دست و پای بسته و بی‌هوش در اتاق دیگری افتاده و اموال قیمتی آنها و مقادیری پول از خانه آنها سرقت شده است.

وی یادآور شد: درپی این حادثه، مردسرایدار به مرکز درمانی منتقل شد و ساعاتی بعد به هوش آمد و به پلیس گفت: شب با شنیدن صدایی از خوب بیدار شده و خودم را به حیاط رساندم و چهار مرد غریبه را دیدم که سلاح شکاری داشتند. آنها به من حمله کردند و بابستن دست و پای اعضای خانواده‌ام اموالم را سرقت کردند، وقتی مقاومت کردم با سلاح ضربه‌ای به سرم زدند که بی‌هوش شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد گفت: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد سارقان علاوه بر سرقت اموال خانه مرد سرایدار، یک دستگاه تراکتور و یک خودروی سواری وانت که در محل کارش بود را نیز سرقت کرده و متواری شده‌اند. با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری سارقان مسلح آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران انتظامی با گذشت دو سال از زمان حادثه، رد پای سارقان مسلح را در یکی از محله‌های جنوبی شهر به‌دست آوردند.با به‌دست آمدن این اطلاعات، پاتوق احتمالی دزد‌های مسلح زیر نظر گرفته شد و ماموران انتظامی با اعزام به مخفیگاه متهمان، آنها را دستگیر کردند و با انتقال به پلیس آگاهی آنها به سرقت از خانواده مرد سرایدار اعتراف کردند.

وی گفت: در تحقیقات یکی از سارقان گفت من و دوستم سابقه سرقت داریم. مدت‌ها بود قصد سرقت از یک اداره دولتی را داشتیم و در این ارتباط اداره مرد سرایدار ـ شاکی ـ را انتخاب کردیم و با توجه به این‌که در حاشیه آن اداره مزرعه کوچکی وجود داشت، امکان فرار ما را آسان تر می‌کرد. بنابراین برای سرقت به‌دنبال افراد دیگری بودیم که با دو جوان دانشجو آشنا شدیم که شهرستانی بودند. با وعده به‌دست آوردن پول و اموال در اداره دولتی آنها را فریب دادیم و آنها با ما همراه شدند.

عسگری یادآور شد: در پی اعتراف این دو متهم، دو همدست دیگر آنها نیز در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با دو سارق دیگر به همدستی با آنها اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها در حالی ادامه دارد که تراکتور سرقتی نیز از مخفیگاه اعضای باند کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دالتون
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
هموطنان عزیز: اگر امروز نمی توانید در یك پارك به اتفاق خانواده برای تفریح زمانی را اختصاص دهید و اگر اراذل و اوباش در برخی مناطق زندگی را بر مردم سخت تر كرده اند. مردم نمیدانند در فكر مصائب و گرانیهای تحمیل شده بر قشر مظلوم جامعه باشند یا اینكه در فكر آبرو و امنیت محل زندگی خود باشند اینها همه مرهون زحمات شبانه روزی مسئولان ماست! در صورتی كه اگر شخصی صحبت سیاسی كند بلافاصله زیر سوال ست ! ولی در مقابل این همه نا امنی اراذل و اوباش كه خون مردم را در شیشه كرده اند و هیچ بوئی از انسانیت نبرده اند و به مراتب صدها مرتبه از گروهكهای تروریستی جیش العدل و النصره بدتر هستند ! قانون ما نرمش نشان میدهد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها