دستگیری سارقان مسلح

سرقت طلا به دو ساعت نکشید

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان مسلحی که با اسلحه بیش از دو کیلوگرم طلا به سرقت برده بودند در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۱۰۲۶
سرقت طلا به دو ساعت نکشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حیدر عباس زاده گفت: دو برادر اصفهانی که در امر خرید، فروش و تعویض طلاهای کهنه با نو در شهرهای اصفهان و برازجان فعالیت می کردند ساعت 14 روز گذشته گرفتار سارقان مسلح شدند.

این دو برادر پس از خرید بیش از دو کیلوگرم طلا در شهر برازجان با خودروی 206 خود عازم اصفهان بودند که پس از طی مسافتی و گذر از پلیس راه برازجان به دالکی متوجه خودروی پژو پارس سفید رنگی می شوند که در تعقیب آنهاست.

سردار عباس زاده تصریح کرد: این دو برادر در یک تصمیم ناگهانی مسیر خود را تغییر داده و مجددا به سمت برازجان حرکت می کنند که سارقان مسلح سرنشین خودوری پژو پارس با سد کردن راه آنان و شلیک دو گلوله درب و موتور 206 را مورد اصابت قرار دادند و با بیرون کشیدن آنان طلاها را به سرقت برده و سریعا از محل دور شده که مالباختگان بلافاصله با پلیس 110 برازجان تماس گرفته و وضعیت را اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن طرح مهار در سراسر شهرستان دشتستان اجرا و مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان تحت کنترل شدید پلیس قرار گرفت، افزود: سارقان که مسیر حرکتشان بوسیله پلیس مسدود شده بود، به طرف کارخانه آرد برازجان تغییر مسیر دادند که با تیراندازی پلیس به لاستیک خودروی آنها، خودرو را رها و به سمت کوه‌های اطراف متواری شدند.

سردار عباس زاده گفت: پلیس با اکیپی کامل به تعقیب سارقان که تعداد آنها پنج نفر بود پرداخته که پس از یک ساعت درگیری مسلحانه نهایتا سارقان در محاصره پلیس گرفتار و هر پنج نفر دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه چهار تیغه خشاب، صد تیر جنگی، 15 عدد دستبند، اسپری فلفلی و حدود چهار میلیون تومان وجه نقد از سارقان کشف و طلاهای مسروقه تحویل مالباختگان شد.

خودروی سارقان، سرقتی و دارای مدارک جعلی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها