چهار نقابدار مسلح که شبانه با ورود به یک طلافروشی و گروگان گرفتن پنج نفر، پنج کیلو طلا در شهرستان آشخانه استان خراسان‌شمالی سرقت کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۶۳۹۴۱
حمله دزدان نقابدار به طلافروشی

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 شامگاه بیست و سوم فروردین مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان آشخانه تماس گرفت و از حمله مسلحانه سارقان به طلافروشی‌اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل، مشاهده کردند مردم مقابل طلافروشی تجمع کرده و شیشه‌ های طلافروشی نیز شکسته است.

با شروع تحقیقات معلوم شد، ویترین‌های مغازه تخریب شده و آثار شلیک گلوله روی شیشه‌ها وجود دارد و مرد طلافروش و مردی که مشتری بوده زخمی شده‌اند و یک زن مشتری و دو فرزندش نیز کنج مغازه نشسته و بشدت وحشت‌زده هستند.

با تحقیق مقدماتی، ماموران، حاضران در محل را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند. در تحقیق از مرد طلافروش، وی گفت: این مرد و سه عضو خانواده‌اش برای خرید به مغازه آمده بودند و در حال نشان‌دادن طلاها به آنها بودم که دقایقی بعد، متوجه شکستن شیشه‌های مغازه شدم و چهار مرد نقابدار که دو نفر از آنها سلاح کلاشینکف و دو نفر بعدی پتک در دست داشتند با تخریب قفل وارد مغازه شدند.

طلافروش اضافه کرد: وقتی خواستم زنگ خطر را به صدا درآورم، یکی از مردان نقابدار چند تیر هوایی شلیک کرد و بعد من و چهار مشتری را به کناری کشاند و تهدید کرد، اگر مقابل خواسته آنها مقاومت کنیم ما را خواهند کشت.

شاکی افزود: به سارقان التماس کردم که اجازه دهند زن مشتری و دو فرزندش مغازه را ترک کنند، اما بی‌فایده بود. آنها ابتدا با پتک به ویترین ‌ضربه می‌زدند، اما شیشه‌ها نشکن بود و در ادامه متهمان با شلیک چند گلوله شیشه‌ها را شکسته و پنج کیلو طلایی را که درون مغازه بود سرقت کردند و هنگام فرار نیز با شلیک چند تیر هوایی و تهدید مردمی که در تعقیبشان بودند، با یک خودرو فرار کردند.

با اظهارات مالباخته و بازبینی دوربین مداربسته طلافروشی معلوم شد سارقان با یک خودروی پژو به محل آمده و پس از سرقت با این خودرو از محل فرار کرده‌اند.

با جمع‌بندی اطلاعات، جستجوی پلیس برای دستگیری سارقان مسلح فراری آغاز شد تا این‌که روز بعد ماموران اطلاع یافتند خودروی سارقان در حومه یکی از روستاهای اطراف شهر بدون سرنشین رها شده است. با اعزام ماموران به محل و توقیف خودروی رها شده و استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی متوجه شدند این خودرو در یکی از محله‌های شهر سرقت شده و صاحب آن موضوع را به یکی از کلانتری‌ها گزارش داده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری چهار سارق مسلح و کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها