پرویز کاظمی، وزیر رفاه دولت احمدی نژاد، دل پری از رئیس جمهور پیشین ایران دارد بی پرده و صریح انتقاداتش را بیان می کنند، او واهمه ای ندارد از اینکه بگوید احمدی نژاد مدیریت بلد نبود.
کد خبر: ۶۶۹۶۲۱
ناگفته هایی از مدیریت احمدی نژاد

وی درگفت و گو با نامه نیوز اظهار کرد:احمدی نژاد اصلا علم و سواد مدیریت را نداشت و نمی دانست در جایگاه رییس جمهور چگونه رفتار کند.او تعاملات مدیریت را نمی‌دانست. مثلا یکبار در جلسه دولت گفت سیستم بانکی که کاری ندارد، دریافت و پرداخت است دیگر. گفتیم پس تحصیلات PhD چیست که برای سیستم بانکداری می‌گذراند. گفت نه بابا. اینها چیزی نیست.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد نسبت به تذکر مراجع بی‌توجه بود گفت: زمانی در جلسه هیئت دولت این بحث که خانم‌ها به استادیوم بروند طرح شد؟ در شرایطی که همه مکالمات ضبط می‌شد، او نسبت به تذکر مراجع بی‌توجه بود.

اختلاف افکنی بین دولت و اصولگرایان

سخنان رییس جمهور در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب در صدر خطوط خبری و تحلیلی شبکه های ماهواره ای مورد بازتاب قرار گرفته است.این شبکه ها با گزینش بخشی از سخنان دکتر روحانی، این خط القایی و تحلیلی را پی گرفته اند که دولت در عرصه فرهنگ با چالش هایی جدی از طرف تندروها مواجه است.در همین راستا؛شبکه های ماهواره ای با برجسته کردن نظرات رئیس جمهور در ارتباط با منتقدان، سعی در دامن زدن به اختلافات میان دولت از یکسو، و اصولگرایان و سپاه از سوی دیگر دارند.

مستند «من روحانی هستم» از جمله بهانه هایی است که شبکه های ماهواره ای،آن را به عنوان یک سوژه برای نشان دادن اختلافات مبنایی دولت با سپاه و اصولگرایان در دست گرفته اند.این شبکه ها می کوشند پخش مستند "من روحانی هستم" را نشانه ای از آغاز دور تازه ای از هشدارها به حسن روحانی تعبیر و تفسیر نمایند.برای همین مشاهده می شود برخی شبکه های ماهواره ای در رویکردی جانبدارانه نسبت به دولت و رییس جمهور، به تخطئه و تخریب مستند "من روحانی هستم" می پردازند.

رسانه های بیگانه و ماجرای اوین

ماجراهای ادعایی پیرامون زندان اوین همچنان در دستور کار شبکه های ماهواره ای و بیگانه قرار دارد. در همین زمینه، مسئله اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بند 350 اوین از جمله مواردی است که در روزهای اخیر در خطوط خبری شبکه های ماهوره ای بر روی آن مانور داده می شود. این شبکه ها در سناریویی مشترک، وساطت محمدخاتمی وفاطمه کروبی و درخواست آنان از زندانیان را دلیل پایان یافتن این اعتصاب عنوان می نمایند.

پس از ماجرای ادعایی بند 350اوین، شبکه های ماهواره ای این بار به بهانه انتقال میرحسین موسوی به بیمارستان،به دنبال القای تنش به افکار عمومی و تحریک به اصطلاح جنبش سبز هستند. خط اصلی این شبکه ها این است که وضعیت جسمانی سران فتنه را وخامت بار نشان بدهند و این مسئله را پمپاز نمایند که نظام مسئول جان این افراد است.

حضور معاون روحانی در کنیسه یهودیان شیراز

دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با حضور در کنیسه یهودیان شیراز گفت: فرهنگ ایران عرفان‌طلب است و بیشتر روح دین و مذهب را طلب می‌کند تا ظواهر مناسک را اما می‌بینیم که گاه سینه‌زنی را تا پاسی از شب انجام می‌دهد اما زمان اندکی برای نماز اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی جمعه شب در جمع یهودیان افزود: البته من در این مقام نیستم که مناسک را رد کنم؛ من روحانی هستم و مناسک‌گرا، اما روح ایرانیان اینگونه است.

وی با ابراز خرسندی از حضور خود در یک کنیسه یهودیان، خطاب به آنها گفت: شخصاً هنگام عبادت شما حس خوبی داشتم، کنیسه شما را هم خیلی ساده و بدون پیرایه دیدم، این خیلی مهم است که یک معبد، ظواهرش مردم را جلب نکند که از خداوند بازبمانند، عبادتگاه هرچه ساده‌تر باشد، بهتر است.

یونسی ادامه داد: عبادت، ارتباط فرد با خدا است؛ با هر زبان و بیان که باشد مهم نیست، شاید شما هم قصه حضرت موسی(ع) با شبان را در مثنوی مطالعه کرده باشد. البته در مقام صحت آن نیستیم، اما یک حقیقت را مولوی می‌خواسته عنوان کند و آن ارتباط انسان با خداست، که ارتباطی عبادی است و این ارتباط در هر دینی دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمود
United Kingdom
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
كاظمی فكر میكنه با این حرفاش به پست و مقام میرسه نمیدونه كه حرفایی كه میزنه خودش رو تخریب میكن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
آقای یونسی اگر شما معتقد به ساده زیستن هستید پس چرا برای گنبد و بارگاه ها اینقدر هزینه و زینت آرایی میكنند.خداوند سبحان میفرماید:اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسكم:به مردم میگویید ولی خودتان عمل نمیكنید.البته مولایمان حضرت علی علی السلام و فرزندان معصوم آن بزرگوار والاتر از این زرق و برق ها هستند.پس چرا اینقدر زیور و زینت آلایی میكنند؟ اصل موضوع دوست داشتن اهل بیت عصمت وتقلید از اعمال آنان است.ساده زیستی از خصیصه آنان بود.آیاشما و دیگران همینطور هستید؟

نیازمندی ها