موشک های هسته ای عربستان

عربستان سعودی نخستین کشور در خاورمیانه است که آشکارا موشک های هسته ای DF3 خود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۹
موشک های هسته ای عربستان

پایگاه خبری صهیونیستی دبکا در گزارشی تحت عنوان «رژه نظامی عربستان برای مقابله با توافق هسته ای ایران و آمریکا» نوشت: عربستان سعودی نخستین کشور در خاورمیانه است که آشکارا موشک های هسته ای DF3 خود را به نمایش گذاشت.

این رژه نظامی که در آن مقامات ارشد نظامی و دفاعی به ریاست سلمان عبدالعزیر حاضر شده بودند پایانی بر مانورهای «شمشیر عبدالله» بود.

ژنرال شریف رئیس ستاد متشرک ارتش پاکستان نیز در میان حاضران دیده می شد. پادشاه بحرین و شیخ محمدبن زاید ولیعهد ابوظلی نیز در این رژه نظامی حضور داشتند.

دبکا در ادامه نوشت: عربستان با این اقدام، صریحا اعلام کرد که به سلاح هسته ای دست پیدا کرده و آماده ی استفاده از آن در جنگ با ایران است.

نمایش این موشک ها پیامی به واشنگتن داشت که ریاض همچنین به توافق دائم با ایران اعتراض دارد.

شیعه ستیزی نکنید

هفته نامه اس اس اس چاپ تاجیکستان با انتشار مقاله ای با عنوان«شیعه ستیزی نکنید» نوشت:در حال حاضر نهادهای مختلفی علیه مذهب شیعه و حزب نهضت اسلامی تاجیکستان جبهه گرفته اند که این امر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و محافل رسانه ای تاجیکستان، خطرآفرین است.

به نوشته این نشریه ،شیعه ستیزی در اصل ایران ستیزی می باشد و در نقاب ایران ستیزی و شیعه ستیزی، بی گمان باید از ملیت هم دست کشید. هدف دنیای عربی و ترکی در این گیرودار نابودسازی دنیا پارسی است .

برخی ها در محافل ما ناصر خسرو را کافر اعلام کردند در حالی که هزاران سال برادران بدخشانی ما در مذهب شیعه در کنار ما بودند ولی تاریخ یاد ندارد که اختلاف کوچکی میان ما سر زده باشد. حدود یکصد و شصت هزار از دویست هزار جمعیت ولایت خودمختار بدخشان تاجیکستان پیرو مذهب شیعه اسماعیلی هستند.

ماجراهای مذهبی مورد بحث عرب، ترک و ایران است و هر کدام می خواهند نفوذ خودرا داشته باشند ولی پیشوایان مذهب تاجیکان، همیشه آیه 159 سوره مبارکه الانعام را بر هر گونه کشمکش های مذهبی ترجیح می دهند.

فتوای مضحک مفتی های وهابی

نایب رئیس تشکل «الدعوة السلفیه» مصر است، در گفتگو با یکی از روزنامه های این کشور گفت: حکومت کردن یک افسر ارتش بر مصر مایه نگرانی نیست، زیرا پیامبر اسلام (ص) فرمانده ارتش بود و در عین حال رهبری را برعهده داشت.

به گزارش العالم، این شیخ سلفی افزود: سیسی توانست دستگاه نظامی را با موفقیت اداره کند و همه کسانی که با وی تعامل داشته اند، او را دوست دارند، زیرا او شخصی وطن دوست و متدین است و مساله ای که ما در دیدار با وی مطرح خواهیم کرد، مساله جلوگیری از ریخته شدن خون مردم است.

برهامی در پاسخ به سوالی درباره متهم بودن سیسی به مسئولیت داشتن در ریختن خون مردم مصر، گفت: کسی که چنین مساله ای را مطرح می کند، باید اثبات کند که وی دستور قتل کورکورانه را صادر کرده و اینکه همه تجاوزات علیه مردم با آگاهی و دستور وی صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: ما می گوییم که تجاوزاتی در زمینه کشتار مسلمانان بیگناه رخ داد و کسانی که این تجاوزها را مرتکب شدند، محاسبه می شوند و ما خواهان تحقیق رسمی دراین باره و پرداخت دیه شرعی برای کسانی شدیم که به ناحق کشته شدند.

حاکمیت کودکان بر آمریکا

سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت «باراک اوباما»، به تمسخر گفت که کودکان اداره امور سیاست خارجی آمریکا را برعهده گرفتند.

به گزارش فارس، «جان بولتون» در مصاحبه با رادیو «بلیز»، ضمن انتقاد شدید از دولت اوباما، آنرا با «بچه‌ها» مقایسه کرد.

وی در خصوص اظهارات اخیر «جان کری» وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اسرائیل در صورت عدم توافق با فلسطینیان به یک دولت آپارتاید تبدیل می‌شود، گفت: آنچه که کری گفت کاملاً ظالماً و توهین آمیز بود. این دلیل اسفبار بودن دیپلماسی ما در خاورمیانه را توصیف می‌کند.

وی ادامه داد: عقیده دولت از خاورمیانه توهم‌آمیز است. شما می‌توانید این مسئله را در سوء مدیریت ما در خصوص برنامه تسلیحاتی هسته‌ای ایران، شکست ما در انجام حتی یک اقدام با گذشت 18 ماه از کشته شدن سفیر ما در لیبی، در سوریه قابل مشاهده است. این لیست (سوء مدیریت دولت اوباما) بالا بلند است و سوء مدیریت در موضوع اسرائیل و فلسطینیان درست در صدر این لیست قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
Spain
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
عربستان هیچ كاری نمیتونه بكنه.
علی درجواب امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
.... واقعا فكر می كنید این اعراب دست از دشمنی با ما بر می دارند

نیازمندی ها