با پذیرش شکست 1-2 از الشباب عربستان

پرونده استقلال هم در آسیا بسته شد

پیشکسوت استقلال معتقد است امسال شاهد لیگ ضعیفی بودیم و می گوید بعضی از بازیکنان ارزش پولی که دریافت می کنند را ندارند.
کد خبر: ۶۶۳۶۴۵
نامجومطلق: لیگ سیزدهم لیگ باکیفیتی نبود

مجید نامجو مطلق با بیان اینکه لیگ سیزدهم نسبت به سال های گذشته، افت فنی داشت، اظهار کرد: امسال خیلی‌ها از کیفیت بازی‌ها راضی نبودند. امسال بازیکن جوانی را معرفی نکردیم و اگر هم به جوانان بازی دادیم، تعداد آنها بسیار کم بود. با توجه به اینکه تیم ملی ما در آستانه جام جهانی بود و این امر می‌توانست انگیزه بازیکنان را افزایش دهد، اما همه‌ی آن انگیزه‌ها باعث نشد که امسال لیگ پویایی داشته باشیم.

وی افزود: امسال شاهد کاهش شدید تماشاگر در ورزشگاه‌ها بودیم و این نشان دهنده‌ی این است که مردم هم از سطح کیفی لیگ راضی نبودند. فکر می‌کنم تنها در 2 هفته پایانی فوتبال ما هیجان داشت و این باعث شد مردم به سمت فوتبال گرایش پیدا کنند.

نامجو مطلق همچنین در مورد علت نتایج ضعیف استقلال نیز گفت: تیم استقلال امسال مشکلات بسیار زیادی داشت. چون در ابتدای فصل خوب بسته شده بود اما رفته رفته نیروهایش را از دست داد. این موضوع تاثیر منفی روی تیم گذاشت و در ادامه هم در نیم فصل تیم به خوبی تقویت نشد که بتواند نیازهای این تیم را برطرف کند. مشکلات مالی هم امسال وجود داشت و البته نباید فراموش کنیم امسال استقلال زیبا بازی نمی‌کرد و در ارائه بازیهای زیبا و جذاب ناموفق بود اما در کسب نتیجه، در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفت و هر چه به انتهای فصل نزدیک شدیم استقلال افت کرد، به طوری که به نظر من یکی از بدترین نتایج چند سال اخیر را گرفت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چطور می‌شود استقلال و پرسپولیس با صرف هزینه‌های کلان نتیجه نمی‌گیرند اما تیم‌های نفت و فولاد با هزینه کمی قهرمان می‌شوند و سهمیه آسیا را کسب می‌کنند، گفت: یکی از مهمترین نقاط ضعف استقلال در این فصل، میانگین سنی بالای این تیم بود. اما تیم‌های نفت و فولاد با تکیه بر بازیکنان جوان لیگ را پیگیری کردند. نیروهای جوان خیلی خوب به کمک فولاد آمدند، این نشان می‌دهد که فوتبال به سمتی حرکت می‌کند که استفاده از بازیکنان جوان یک الزام است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد افشای مبلغ قرارداد بازیکنان نیز افزود: فوتبالیست‌ها باید ارزش پولی که دریافت می‌کنند را داشته باشند. وقتی بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشینند، یک میلیارد و نیم قرارداد می‌بیندد نشان دهنده‌ی این است که قرارداد پوشالی بسته شده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها