با پذیرش شکست 1-2 از الشباب عربستان

پرونده استقلال هم در آسیا بسته شد

پرونده استقلال تهران نیز با قبول شکست در ریاض مقابل الشباب عربستان بسته شد .
کد خبر: ۶۶۳۹۰۴
پرونده استقلال هم در آسیا بسته شد

به گزارش جام جم ورزشی در این دیدار که در ورزشگاه فهد ضهر ریاض برگزار شد ٰ ابی ها که در راه حفظ کورسوی امید خود برای صعود از گروه پنجم آسیا نیاز به پیروزی داشت با سه مهاجم بازی را در مقابل میزبان خود آغاز کرد تا با جبران شکست دور رفت در تهران ٰ بخت های صعود خود از گروه را به دیدار آخر گروه بکشاند .

استقلال با اینکه در ابتدای نیمه دوم به گل برتری رسید ، اما در دقیقه 80 اسیر پنالتی ناحقی شد که دوار به تیم الشباب هدیه کرد تا بازیکن برزیلی آنان دروزاه مهدی رحمتی را با ضربه ای دقیق بگشاید . در دقایق پایانی بازی و در حالی که استقلال برای فرار از تساوی جلو کشیده بود ٰ در ثانیه های پایانی بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا بلکه آبی ها سرنوشت محتوم خود را عوض کنند . اما نه تنها اینگونه نشد بلکه توپ برگشتی در ضد حمله ای سریع به درون دروازه بدون سنگربان آبی ها رفت تا تیم امیر قلعه نویی نیز به دنبال تراکتورسازی از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شود .

گل استقلال را آرش برهانی در دقیقه 47 و گل تساوی بازی را نواف شکرالله در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی و گل دوم تیم عربستانی را سعید الدوساری در دقیقه 95 به ثمر رساندند.

الشباب با این پیروزی 12 امتیازی شد تا صعود خود را بعنوان تیم اول گروه تقریبا قطعی کند . در دیگر مسابقه این گروه الجزیره اماران در خانه حریف 3-2 بر تیم الریان قطر پیروز شد تا با 10 امتیاز در رده دوم جای گیرد . استقلال هم 4 امتیازی باقی ماند تا به همراه الریان حذف شده های این گروه باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها