یک عکس قدیمی نشان می دهد که قدیمی ترین بازیکن پرسپولیس برای استقلال تهران به میدان رفته است!
کد خبر: ۶۶۳۶۶۴
قدیمی ترین بازیکن پرسپولیس برای استقلال به میدان رفت +عکس

به گزارش جام جم ورزشی، محمود خوردبین سرپرست اسبق باشگاه پرسپولیس تهران که بارها در مصاحبه هایش مدعی است، اولین پرسپولیسی تاریخ است، برای باشگاه استقلال تهران نیز به میدان رفته است!
یک عکس قدیمی از تیم تاج سابق (استقلال تهران) نشان می دهد که محمود خوردبین در سال 1349 پیراهن استقلال تهران را برتن کرده است.
ماجرا از این قرار است که استقلال در جام باشگاه های آسیا در سال 1349 دو بازیکن کمکی جذب کرد که یکی از آنها محمود خوردبین بود، خوردبین در جریان این مسابقات که در ورزشگاه امجدیه سابق(شهید شیرودی فعلی) برگزار شد برای استقلال به میدان رفت و توانست جام قهرمانی آسیا را نیز به دست آورد.
استقلال(تاج سابق) در بازی فینال این مسابقات برابر هاپوئل اسرائیل به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه 83 یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفاخواه که به مرد جام‌ها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.
ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از: ناصر حجازی، علی جباری، مهدی لواسانی، جواد ا.. وردی، کاروحق وردیان، مسعود معینی، غلامحسین مظلومی، عزت جانملکی، جواد قراب، اکبر کارگرجم، علیرضا حاج قاسم، نصر ا...عبداللهی، مهدی حاج محمد، عباس مژدهی، منصور پورحیدری و مسعود مژدهی. یاران کمکی این تیم نیز غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم زدراکو رایکوف از یوگسلاوی بود.
در عکس زیر محمود خوردبین نفر اول از سمت راست ردیف ایستاده است که با چهره امروزش تفاوت بسیاری دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
۲
۴
استقلال خودش بی عرضه بود یه پرسپولیسی اومد اونارو قهرمان کرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها