گزارش بلیچر ریپورت در مورد مهاجم ایرانی روبین کازان

سردار به درد آرسنال نمی خورد

کد خبر: ۶۶۱۴۸۹
مهدی تارتار: بازی با فولاد سخت‌ترین دیدار این فصل‌ ماست


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با فولاد سخت‌ترین دیدار فصل‌مان است.

مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی با فولاد سخت‌ترین دیدار فصل‌مان است. از اول فصل فولاد خوزستان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم کادر فنی مجربی دارد ولی با تمام احترامی که برای فولاد قائل هستم فردا برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد تا فصل را با خاطره خوبی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: فردا محروم نداریم ولی سعید مهدی‌پور و یک بازیکن دیگر مصدوم هستند. سعی می‌کنیم برای بازی فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که برای مهاجمان زهردار فولاد مناسب باشند.

تارتار بیان کرد: بازیکنان باشگاه باید اهداف خود را با مدیر عامل باشگاه وفق دهند زیرا اهدافمان بزرگ است در غیر این صورت جایی در تیم گسترش فولاد نخواهند داشت. ما چند بار بازیمان را با تیم نفت تهران نگاه کردیم و مورد خاصی نبود و تمامی حواشی از مصاحبه‌ای شروع شد که بازیکن ما از دیدگاه خودش سخن گفت. کمیته انضباطی باشگاه باید در رابطه با این بازیکن تصمیم بگیرد. آن بازیکن بعد از یک بازی پرفشار چند گل دریافت کرده‌ایم و در این گل‌ها تقصیر زیادی نداشت. این حرف‌ها را می‌زند و بعد از آن مصاحبه در بین بازیکنان عذر خواهی می‌کند، کمیته انضباطی باشگاه می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: بازیکنان هم قسم شده‌اند تا در بازی فردا با جوانمردی تاریخ‌ساز شوند. فردا فولاد چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و علاوه بر آن برای قهرمانی تلاش خواهد کرد و استرس خواهد داشت ولی ما استرسی نخواهیم داشت و از این امتیاز ما به خوبی بهره ببریم.

وی گفت:‌ صحبت‌های اولیه جهت تمدید قراردادم با گسترش فولاد انجام شده است ولی تمامی مذاکرات بعد از بازی فردا مشخص خواهد شد. چند پیشنهاد نیز دارم ولی تصمیم اولیه‌ام ماندن در گسترش فولاد است. در حال حاضر با جایگاهی که تیم گسترش فولاد دارد می‌توانیم نتایج خوبی در فصل‌های بعدی کسب کنیم./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها