حاشیه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

غلامپور استقلالی شد، دایی و بازیکنان پرسپولیس با تعصب

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که اختلاف و حاشیه در پرسپولیس زیاد است و همین مسئله باعث شده تا سرخپوشان به مشکل بخورند.
کد خبر: ۶۶۱۴۳۷
عابدزاده: امیدوارم جمعه نتایج به نفع پرسپولیس باشد

احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با تسنیم در مورد حضورش در مراسم سالگرد سیروس قایقران گفت: اگر در مراسم سالگرد قایقران حاضر شدم وظیفه‌ام را انجام داده‌ام و امیدوارم که قدر قهرمانان خود را در زمان حیات‌شان بدانیم. سال‌هاست که برای مراسم سالگرد سیروس به انزلی می‌روم و فقط در این سال‌ها یک سال در این مراسم حضور نداشته‌ام. من کار خاصی نکرده‌ام و فقط وظیفه خودم را انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: قایقران بازیکنی بزرگ و هم‌بازی خوبی بود که اخلاق خوبی داشت. این مسئله نیاز به توضیح من ندارد، چون همه با رفتار و منش قایقران آشنا هستند. قایقران کسی بود که در زمان حیاتش قدرش را ندانستیم و در حقش کم‌لطفی کردیم. از اینکه قایقران در بین ما نیست همیشه افسوس می‌خورم. انگار همین دیروز بود که او از دنیا رفت.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در مورد کم شدن شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: همه چیز دست خود پرسپولیس بود اما بازیکنان این تیم فرصت طلایی را برای قهرمانی از دست دادند و حالا باید منتظر اما و اگرهای فراوان باشند. به اعتقاد من پرسپولیس برای کسب سهمیه شانس زیادی دارد، چرا که 3 تیم بالای سر پرسپولیس بازی‌های دشواری دارند و 2 تیم از این 3 تیم (نفت و استقلال) شاید امتیاز از دست بدهند.

عابدزاده در مورد مسائل و مشکلات مالی که این روزها گریبانگیر پرسپولیس شده است، خاطر نشان کرد: یک زمانی بازیکنان به عشق پیراهن به پرسپولیس می‌آمدند اما الان این مسئله کم‌رنگ‌تر شده است. البته این مسئله مربوط به تمام فوتبال ماست و تنها متوجه پرسپولیس نیست.

وی خاطر نشان کرد:‌ متاسفانه اختلافات و حواشی در پرسپولیس زیاد است و همین مسائل به این تیم ضربه زده است. من نباید این موضوع را بگویم اما دل‌ها یکی نیست و بین مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون و باشگاه همدلی وجود ندارد که این مسئله بسیار اثرگذار است.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه سرخپوشان حداقل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند، افزود: امیدوارم روز جمعه اتفاقی رخ بدهد که پرسپولیس بتواند سهمیه آسیا را کسب کند، هر چند دیگر تیم‌ها بیکار ننشسته‌اند و مسلماً پرسپولیس در اهواز هم بازی سختی خواهد داشت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص صدرنشینی تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان در لیگ برتر و علت این موضوع تاکید کرد: ویژگی این 2 تیم این است که بسیار آرام و بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهند. من به گل‌محمدی به خاطر تیمی که درست کرده تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم سهم یحیی در صدرنشینی نفت بسیار زیاد است. نفت با چندین بازیکن جوان که قیمت‌شان بسیار پایین است تیم خوبی را تشکیل داده و بدون سروصدا کار می‌کند.

وی ادامه داد: فولاد هم مانند نفت تیم بی‌حاشیه‌ای است که با اتکاء به دانش مربی خود توانسته در اینجای جدول حضور داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها