نخستین نشریه الکترونیکی صدای ماندگار منتشر شد

مهدی شاهرضایی سردبیر نشریه صدای ماندگار از آغاز انتشار الکترونیکی این نشریه که به مناسبت سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا منتشر می شود خبر داد و گفت: همه ساله با برگزاری جشنواره و اجلاس جهانی صدا نشریات مکتوبی از اقدامات و رویدادهای این جشنواره منتشر می شود که امسال برای نخستین باراین نشریه به صورت الکترونیکی انتشار خواهد یافت.
کد خبر: ۶۵۷۴۹۰
نخستین نشریه الکترونیکی صدای ماندگار منتشر شد

این نشریه بخش هایی همچون "گپ و گفت"، "درکنارهنرمندان"، "باشگاه برندگان"، "تازه ها" ، "یادداشت میهمان " ، "ترجمه مقالات بین المللی"... دارد که در چهار شماره منتشر خواهد شد.

مهدی شاهرضایی در خصوص بخش های مختلف این نشریه بیان داشت: در بخش "گپ و گفت" این نشریه الکترونیکی مصاحبه ها و گزارش هایی از مسئولین جشنواره قرار داده شده ، همچنین بخش "درکنارهنرمندان" با پیشکسوتان و اساتید عرصه هنر گفت و گویی صمیمانه دارد و هنرمندان و میهمانان این بخش از فعالیت ها و خاطرات رادیویی خود می گویند، که در نخستین شماره میزبان " استاد محمد علی کشاورز"هستیم.

سردبیر نشریه صدا ی ماندگار افزود: بخش "باشگاه برندگان" که یکی دیگر از بخش های این نشریه است، با برنامه سازانی گفت و گو می کند که در دوره های گذشته جشنواره موفق به کسب رتبه برتر شده اند ودر بخش "تازه ها" نیز جدیدترین اخبار از برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا قرار داده شده تا علاقمندان در جریان روند برگزاری جشنواره قرار گیرند.

وی افزود: در این مجله الکترونیکی با برگزار کنندگان و مدرسین کارگاه های آموزشی جشنواره رادیو و اجلاس جهانی مصاحبه شده و در خصوص زمان برگزاری این کارگاه ها گفت و گو می شود.

به گفته شاهرضایی، در بخش "یادداشت میهمان " این سایت مروری بر مقالات شرکت کنندگان، مسئولین و برنامه سازان رادیو خواهیم داشت، همچنین در بخش دیگری از این سایت مقالات داخلی و خارجی منتشر شده در حوزه رادیو قرار داده شده تا علاقمندان به حوزه ارتباطات و رسانه بتوانند از اطلاعات و دستاوردهای علمی به دست آمده بهره بگیرند و زمینه های لازم برای ارتقای دانش نظری و عملی در حوزه رادیو و برنامه سازی فراهم شود.

مهدی شاهرضایی سردبیر نشریه صدای ماندگار در پایان خاطر نشان کرد: شماره های دیگر این نشریه تا زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا از 20 تا 22 اردیبهشت به تدریج منتشر خواهد شد.

مدیر مسئول نشریه صدای ماندگار علی اکبر خدابخش، سردبیر مهدی شاهرضایی و صاحب امتیاز معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها