مشروح مصاحبه خبرساز مجری تلویزیون پس از جدایی اش

آزاده نامداری: نگرانم نباشید حالم خوب است

سری جدید مجموعه تلویزیونی «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی آزاده نامداری و کارگردانی میلاد مهدوی از اول تا پانزدهم فروردین 93 از شبکه دو پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۴۵۹
نوروز با «خانومی که شما باشی»

آزاده نامداری درباره این برنامه به روابط عمومی شبکه دو گفت: این مستند به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو در 15 قسمت 25 دقیقه‌ای تولید شده است. در این برنامه به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنیم تا چهره زنان موفق و اصیل زنان ایرانی را در قاب تلویزیون به تصویر بکشیم.

وی افزود: طبق روال گذشته بهترین‌هایی از جامعه زنان ایران، نماینده طیف‌های مختلف مثل زنان خانه‌دار، همسر جانباز و شهید سوژه اصلی این برنامه تلویزیونی هستند، زنانی که ممکن است کاملا عادی به نظر برسند، اما در زندگی خانوادگی حضور تاثیر‌گذاری دارند.

این تهیه‌کننده گفت: خانومی که شما باشی در این مستند مخاطبان خود را به شهرهایی مثل قم، زنجان و گیلان می‌برد و با ماجراهای جالبی همراه می‌کند.

به گفته نامداری یک قسمت از این برنامه به زندگی شخصی و حرفه‌ای جوان‌ترین شهردار زن استان گیلان، مریم پاکزاد اختصاص دارد.

/Media/Image/1392/07/29/635179888181018364.jpg

وی با اعلام این‌که این برنامه می‌کوشد تا شکوه زنان موفق ایرانی را به نمایش بگذارد، ادامه داد: همه زنانی که در این مستند به زندگی آنها پرداخته می‌شود، قابلیت این را دارند که به‌عنوان الگویی برای دیگر بانوان کشور مطرح شوند، آنها در خانواده شخصیت‌های قابل اتکا و در جامعه زنانی تاثیرگذارند.

مسابقه‌ای برای حفظ محیط‌زیست

مسابقه‌ تلویزیونی «ماز» با هدف انتقال مفاهیم محیط‌زیستی به زبان ساده، در 13 قسمت برای پخش در نوروز سال 93 آماده شد، این شبکه چند برنامه مستند را نیز برای پخش نوروزی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مسابقه ماز یک برنامه با نشاط و مفرح است که در هر قسمت دو نوجوان با هم رقابت می‌کنند.

فرهاد مختاری مدیر گروه نوجوان شبکه دو درباره این مسابقه گفت: تصویربرداری ماز در لوکیشن باغی در دماوند به پایان رسیده و تلاش کردیم در آن مفاهیم زیست‌محیطی را با زبانی ساده و مفرح به مخاطبان منتقل کنیم. این برنامه هم‌اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد.

مختاری افزود: این برنامه رقابتی دوستانه بین 26 دختر دبیرستانی است در دکور برنامه و طراحی بازی‌ها از عناصر طبیعی بهره گرفته شده است. مثلا در بخشی از این مسابقه شرکت‌کنندگان کدو حلوایی‌های بزرگ را جابه‌جا یا مرغ‌ها را به لانه‌هایشان هدایت می‌کنند.

مختاری با اعلام این‌ که مسابقه ماز بهانه‌ای است برای جلب توجه نوجوانان به طبیعت و محیط‌زیست، افزود: در بخش‌هایی از این مسابقه به مخاطب یادآوری می‌شود که چه رفتارهایی به محیط‌زیست آسیب می‌رساند، مثلا این‌ که ریختن زباله در طبیعت یا استفاده بی‌رویه از کیسه‌های نایلونی چه تبعاتی می‌تواند به همراه داشته باشد.

مدیر گروه نوجوان شبکه دو تصریح کرد: در این مسابقه مخاطبان تلویزیون به هیچ‌وجه تصویر مجری این مسابقه را مشاهده نخواهند کرد، مجری ما در حقیقت یک صداست که در طول برنامه نکاتی را به مخاطب و شرکت‌کنندگان یادآوری می‌کند.این برنامه از اول تا سیزدهم فروردین 93 از شبکه دو پخش می‌شود.

پخش بهترین فیلم‌های مستند دنیا

همچنین شبکه دو در نوروز 18 فیلم مستند از بهترین و جدیدترین فیلم‌های مستند دنیا را به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، چنگال‌های آمازون، زندگی زیر ستارگان شمالی، پرورش بچه‌ها، دوگونگ و دین، چیزی بیشتر از یک بازی، در خطر انقراض، نفت و فریبکاری، دویدن با گرگ‌ها، راز جنگل پرباران، خرس بالو، خرس‌های سیاه، طبیعت شگفت‌انگیز، شکارهای باورنکردنی، آینده کودک من، دوستی در طبیعت، از تولد تا پرواز، زندگی تازه، رود دانوب: شاهرگ حیاتی اروپا و وحشی‌ترین‌ها عنوان مستندهایی است که نوروز 93 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

محسن همتی‌نژاد مدیر تامین برنامه شبکه دو گفت: چنگال‌های آمازون سال 2006 درباره حیات وحش تولید شده و به معرفی حیوانی عجیب به نام آرمادیلو که نوعی مورچه‌خوار است و در آمازون زندگی می‌کند، می‌پردازد.

همتی‌نژاد افزود: زندگی زیر ستارگان شمالی یک مستند خانوادگی است که سال 2008 از سوی کشور فرانسه تولید شده این مستند درباره زن و مرد جوانی است که برای انجام تحقیقات علمی به قطب رفته‌اند. آنها در یک قایق کوچک با امکانات زندگی می‌کنند و حین این سفر صاحب فرزند می‌شوند.

مدیر تامین برنامه شبکه دو ادامه داد: پرورش بچه‌ها محصول سال 2009 کشور انگلیس است، این مستند پیوند عاطفی محکم بین حیوانات مادر و فرزندانشان را به نمایش می‌گذارد.

مستند ورزشی چیزی بیشتر از یک بازی نیز از دیگر آثاری است که برای پخش از شبکه دو نظر گرفته شده، این مستند به زندگی یک بسکتبالیست به نام لبورن جیمز و هم تیمی‌های او در دوران دبیرستان می‌پردازد.

وی درباره مستند دوگونگ و دین توضیح داد: در این مستند، زندگی پسرک نوجوانی به نام دین را خواهیم دید که در یک جزیره کم جمعیت زندگی می‌کند و با موجودی به نام دوگونگ یا گاو دریایی دوست می‌شود.

مدیر تامین برنامه شبکه دو تصریح کرد: در خطر انقراض در کشور آفریقای جنوبی تولید شده و پوشش گیاهی و جانوری و زیبایی‌های حیات وحش این کشور را به تصویر می‌کشد.

مستند دویدن با گرگ‌ها محصول سال 2010 کشور آمریکاست که درباره همراهی یک گرگ با زنی مبتلا به سرطان است.

خرس بالو نیز سال 2012 در انگلیس تولید شده و به معرفی نوعی خرس کم‌تحرک هندی می‌پردازد، این جانور انزواطلب است و چیز زیادی از او نمی‌دانیم.

آینده کودک من یک مستند اجتماعی است که در کشور انگلیس تولید شده و نشان می‌دهد که سیستم‌های آموزشی چه تاثیری بر کودکان می‌گذارند.

همتی‌نژاد گفت: خرس‌های سیاه، طبیعت شگفت‌انگیز، شکارهای باورنکردنی، دوستی در طبیعت، از تولد تا پرواز، زندگی تازه، رود دانوب: شاهرگ حیاتی اروپا و وحشی‌ترین‌ها نیز به حیات وحش می‌پردازند.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه دو پخش این مستندها به بهانه بهار طبیعت و آغاز سال از بیست و هفتم اسفند آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها