فانی با انتقاد مجدد از تعطیلی پنجشنبه‌ها، خبر داد:

افزایش سهم نمرات نهایی در کنکور

معاون اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‎اکنون کارگروهی متشکل از کار‌شناسان مختلف حوزه آموزش و پرورش، مدیران مدارس و معلمان در سراسر کشور با فرهنگ‎‌ها و شرایط اقلیمی متفاوت بحث و تبادل نظر می‌‎کنند تا یک برنامه منظم در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها تنظیم شود.
کد خبر: ۶۴۸۹۰۶

جام جم سرا: علی عراقی در همایش کار‌شناسان فرهنگی و هنری و مدیران کانون‌ها و اردوگاههای استان کرمان در جیرفت افزود: یک نظرسنجی نیز در مورد تعطیلی پنجشنبه‎‌ها انجام می‌‎ شود.
وی گفت: هم‎ اکنون در حال انجام کارهای مقدماتی برای اتخاذ تصمیم در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها هستیم. اگر پنجشنبه ‎‌ها تعطیل نشود باید برنامه ‎های مناسب فراغت و فوق برنامه ‎ای برای دانش‎ آموزان پیش‎ بینی شود و اگر تعطیل شود باید اردوگاه‌ها و کانون‌ها را تجهیز کرد تا آنان از این اوقات فراغت به نحو احسن استفاده کنند که این موضوع نیز در دست بررسی است.
معاون اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در ادامه همچنین گفت: دور جدیدی در معاونت پرورشی و فرهنگی آغاز شده است و رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان اسناد بالادستی در حقیقت رویکرد تربیتی است. مدیران کانون‌ها و اردوگاه‌ها و کار‌شناسان فرهنگی و تربیتی باید زمینه اجرای این سند را فراهم کنند.|ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها