اختصاصی جام جم آنلاین از آخرین وضعیت گروگان های جیش العدل

سربازهای ربوده شده ایرانی هنوز زنده اند

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تا کنون گروگان گیران درخواستی را به صورت رسمی به ما اعلام نکرده اند اما آنچه مشخص است آنها برای این اقدام خود به دنبال اهدافی هستند و می‌خواهند ما خواسته های آنها را اجابت کنیم.
کد خبر: ۶۴۶۴۹۹
تروریست‌ها هنوز رسما درخواست شان را مطرح نکرده اند

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: هیچ انگیزه ای برای مذاکره با اعضای این گروهک نداریم و در این خصوص پرونده ای در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به این افراد در داخل کشور دسترسی وجود ندارد و در خارج از مرزهای کشور مستقرند، از پلیس اینترپل درخواست کردیم که این افراد را تحت تعقیب قرار دهند. همچنین از ابتدای فعالیت این گروهک تروریستی استرداد آنها از طریق امور بین الملل قوه قضائیه، پلیس اینترپل و مسئولان سیاسی و دیپلماسی پیگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: عوامل این گروهک تروریستی به دو بخش تقسیم می شوند که تعدادی از آنها پاکستانی بوده که دولت پاکستان در جهت مقابله و برخورد با آنها باید اقدام کند. بخشی از عوامل این گروهک نیز ایرانی هستند، هویت آنها شناسایی و به همراه اسناد و مدارک در اختیار دولت پاکستان قرار گرفته است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حسین
Korea, Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
اگه میدونستین اون سربازها هر ثانیه براشون هزار سال میگذره به جای روابط دیپلماتیك كه هیچ نتیجه ای جز مرگ برای اونها نداره اقدام عملی انجام میدادید
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎید ﺍﻭﻥ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻜﺸﻦ ﺗﺎ انگیزه ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷید چه جوابی به خانواده های این سربازها می دهید
پیام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
اینتر پل؟؟؟!! منتظر بمونید تا بگیرنشون... واقعاً متاسفم واسه خودم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
بچه های خودتون اگه بودن حتما انگیزه پیدا میكردین
سرباز وطن
Thailand
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
حاج آقا چرا هیچ انگیزه ای برای مذاكره ندارید ؟؟؟!!!! والدین این سربازها هم چشم انتظار بازگشت فرزندانشون هستن همانطور كه شما و همه مسئولان هر روز منتظر دیدن فرزندانتان هستید ...اینترپول مال كشورهای با كلاسه، برادر من اینترپول جرات نداره توی كراچی قدم بذاره، شما منتظر موندید تا گروگان براتون آزاد كنه ؟؟؟

نیازمندی ها