واکنش سرلشکر فیروزآبادی به تهدیدات مقامات آمریکایی؛

نیروهای مسلح تهدیدکنندگان را پشیمان می کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی، گفت: ملت ایران به عنوان سربازان ولی امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هر گونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدید کننده را پشیمان کنند.
کد خبر: ۶۴۰۲۵۹
نیروهای مسلح  تهدیدکنندگان را پشیمان می کنند

به گزارش به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، افزود: ضرب المثلی داریم که می گوید آزموده را آزمودن خطا است، آمریکایی ها اخیرا دچار خطای بارزی شدند که ملت انقلابی ایران را با گزینه نظامی تهدید می کنند.

وی افزود: صرف نظر از اینکه امروز گزینه نظامی روی میز آمریکا به طنز در بین ملت ها تبدیل شده، بهتر است مقامات آمریکایی قدری به عقب بازگردند و اگر خودشان به خاطر نمی آورند از مقامات قبلی سووال کنند که چرا با وجود تهدیدات فراوان و استقرار نیرو و آمادگی تجهیزات، جرات حمله به ایران را پیدا نکردند.

سرلشکر فیروزآبادی اظهار داشت: چرا آمریکایی ها امروز از کاری که تاکنون نتوانستند و هیچ گاه نیز قادر به انجام آن نخواهند بود، صحبت می کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: بهتر است آمریکایی ها در چارچوب توافق ژنو همان روش دیپلماسی را دنبال کنند و با زدن حرف های سبک و بی مایه راه را بر روی مذاکرات نبندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
سر لشگر فیروزآبادی وقتش نیست جواب این گروهگ گروگانگیر رو بدین كه درس عبرتی برای باقی دولت های متجاوز باشه؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها