همکار جام‌جم‌سرا شوید |۱سالگی|

«جام‌جم‌سرا» در یکسالگی خود و با توجه به افزایش شمار بازدیدکنندگان، از میان خوانندگان و بازدیدکنندگانش به شیوه دورکاری، همکار می‌جوید.
کد خبر: ۶۳۷۶۶۶

اگر هنر، اطلاع، و تخصصی در زمینه‌های موضوعی سایت ما دارید (آشپزی، گلکاری و باغبانی، دکوراسیون، فوت‌وفن‌های خانه‌داری و...)، حتی اگر مشاور، روان‌شناس، یا پزشکید که ساعاتی از روزتان را با اینترنت می‌گذرانید، علاقه‌مند به راهنمایی و دادن مشاوره به همنوعان خود هستید، وبلاگ یا سایتی دارید که با نشر مطالبتان در آن (علمی، سلامت، پزشکی، مشاوره، شیرینی‌پزی، مباحث مرتبط با خانه و خانواده و خانه‌داری، مد و خانه‌آرایی و...) به نشر مطلب خود با نام خود، در بین خوانندگانی بیشتر می‌اندیشید، اگر خانه‌دارید و در خانه کار چندانی ندارید، حوصله‌تان سر رفته ولی از گرافیک یا دانش روزنامه‌نگاری و مانند این‌ها اطلاعی دارید، از پیشنهاد همکاری با شما استقبال می‌کنیم. در هر زمینه‌ای و به هر میزان که گمان می‌کنید از عهده انجام امور یک سایت برمی‌آیید، می‌توانید به جمع همکاران افتخاری ما بپیوندید؛ کافی‌ست کمی وقت داشته باشید، یک اینترنت پرسرعت و علاقه‌ای به همکاری:

۱-نام، شماره تماس تلفن ثابت و همراه، نشانی ایمیل، سرعت و کیفیت اینترنت خود را به نشانی ایمیل ما بفرستید و افزون بر این، نوع و میزان همکاری، همچنین وقتی که می‌توانید برای جام‌جم‌سرا صرف کنید را مشخص کنید.
۲-نشانی ایمیل ما sara [at] jamejamonline [dot] ir است. کروشه‌های‌ «ات» و «دات» را بردارید و جای آن علائم استاندارد را بگذارید. در سابجکت یا موضوع حتما قید کنید: درخواست همکاری افتخاری.
۳-تخصص و مهارت خود را (در آشپزی، پخت شیرینی، گرافیک و...) ذکر کرده، دو یا سه نمونه از کار‌هایتان را نیز پیوست کنید.
۴-پس از بررسی نمونه‌ها و ارزیابی توان و همچنین میزان وقتی که برای انجام کار دارید، با شما تماس خواهیم گرفت.
۵-همکاری با جام‌جم‌سرا فعلا و در این مرحله افتخاری است و الزام استخدامی ایجاب نمی‌کند.

منتظر ایمیلهایتان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین مهرپویان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
سلام. با عرض تبریك فعالیت های یكسالگی شما عزیزان. به حتم این نظر هم به همان آدرسی كه دارید ارسال می شود. پیشنهاد همكاری در اوقات خالی خود را با شما دارم. در زمینه های علمی . منظور آنچه از دست حقیر برآید. با همین آدرس ایمیلی كه دارم. میزان سواد وشغل، معلم جغرافیا، فوق لیسانس ژیومورفولوژی. ببخشید (ی با همزه) صفحه كلید گوشی ام ندارد. به هر حال سرعت بد نیست. وقت هم تا اندازه ای.

نیازمندی ها