مثل روییدن شبانه شبدر و پلک زدن یک گنجشک کوچک

«جام جم سرا» ۲ ساله شد

دقیقا یک سال پیش بود، در همین روز، همین تاریخ، همین ساعت، همین دقیقه... که اولین زمزمه جام جم سرا همچون صدای شوق برانگیز نوزادی در لحظه تولد، چهره ما را متبسم کرد.
کد خبر: ۶۳۷۴۰۱

دقیقا یک سال پیش در همین لحظه، در همین ساعت و دقیقه، همانند زمانی که پزشکان و پرستاران و متخصصان، آخرین آزمایشها را انجام می‌دهند، آخرین کاستیها یا اشکالات را رفع می‌کنند و آخرین امکانات را برای انجام عملی بازبینی و بررسی می‌کنند تا آخرین و واپسین لحظات انتظار برای تولد کودکی بدون مشکل پیش رود، در همین روز، در همین ساعت، در همین دقیقه سپری شده، با انتشار چند مطلب آزمایشی درباره دکوراسیون و فوت و فن خانه داری، وبسایت خانه و خانواده جام جم با عنوان «جام جم سرا»، همچون نوزادی، اما بسیار آرام و بی‌سروصدا پا به دنیا و عرصه رسانه‌ها گذاشت تا اگر مشکلی نبود، از اول بهمن، به طور رسمی، اولین روز کاری آن شروع شود و اولین مطالب همراه با چند خبر پیشین بر پهنه گسترده وب منتشر شده، از طریق دنیای دیجیتال به خانه‌ها، به ادارات، به هر جایی برود که با موضوعات مرتبط با خانواده و اعضایش پیوند دارد.

دست اندرکاران جام جم سرا، این لحظه را مغتنم شمرده، سپاسگزاری خود را از مخاطبانی که پیاپی افزونتر شدند و با بازدیدها، کلیکها، نظرات، پیشنهادها، و حتی انتقادهای خود آنها را در پیشبرد و بهبود سایت یاری و همراهی کردند اعلام می‌کنند.

در آستانه «یک» سالگی جام جم سرا، یعنی در «سی» دی ماه امسال، بهتر دیدیم این مطلب را که «سی»و«یکـ»ـمین خبر منتشر شده امروز است اختصاص دهیم به شیرینی کام خود و بازدیدکنندگانمان. ما فردا، همزمان با فعالیت رسمی، مطالبی در این زمینه نیز خواهیم داشت. نقداً بفرمایید با کلیک روی تصاویر، یکی دو قاچ از کیک تولد ما را به خانه خود ببرید!

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
تولدت مبارك جام جم سرای عزیز . انشاءالله صد ساله شی
مرضیه صادقلو
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
سایت زیبا و پرمحتوا و جذابی دارید ..... امیدوارم سالهای سال در دنیای رسانه بمانید و ببالید
مهستی دلگشا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
لطفا بخش گفتگو را بیشتر كنید . تولدتان هم مبارك باشه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
تولدت مبارك! صرف شد! خوشمزه اس!
یاسر 19 ساله
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
كی ییایم كیك بخوریم ؟ و كجا ....باید مهمونی بدید
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
اینكه همكاران سابقم كه بسیار دوستشان می دارم دست به كاری زده اند كارستان برای پركردن لحظات كسل كننده زندگی بسیار خوشحال كننده بود و هست ، اما این كه كارشان تا یكسال دوام بیاورد و هر روز هم گسترده تر شود خوشحال كننده تر است ، آرزوی می كنم جام جم سرا كه امروز جوانه ای در خانه ها و سراهای ایرانیان زده شاخه و برگ و میوه بدهد و هرروز درختش تنومندتر و پربار تر شود .
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
تولد عید شما مبارككككككككككككككككككك

نیازمندی ها