شهرام شکوهی در عین حال که‌ می‌گوید اعتقادی به خواندن ترانه‌ی تیتراژ ندارد، دلایلش برای خواندن تیتراژ سریال محرمی «زمانی برای عاشقی» را اینگونه عنوان می‌کند: برای برخی موضوعات حرمت دیگری قائلم؛ اگر دلی به این کار دادم،‌ اعتقادی بود.
کد خبر: ۶۲۲۸۵۶
نذر  هنری شهرام شکوهی؛ 10 شب مداحی در تکیه امام حسین (ع)

این خواننده‌ پاپ که برای اولین بار تجریه‌ی خواندن تیتراژ سریال را با مجموعه محمد حسین لطیفی ثبت کرد، در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا که آیا برنامه‌ای برای ادامه‌ی همکاری با تلویزیون درخصوص خواندن تیتراژ دارد؟ اظهار کرد: خیلی اعتقادی به بحث تیتراژ ندارم، اما خوشحالم این تیتراژ را خواندم و برای برخی از موضوعات حرمت دیگری قائلم.

او ادامه داد: حسم این بود که اگر دلی به این کار دادم،‌ اعتقادی بود.

نذر کرده بودم که به مدت 10 شب در تکیه مداحی کنم

شکوهی درخصوص همکاری با مجموعه مناسبتی «زمانی برای عاشقی» که در ایام محرم به روی آنتن رفت، اینگونه گفت: من متولد سال 50 هستم. احساس می‌کنم عزاداری در این ایام با آن سال‌ها که من بزرگ شده‌ام بسیار متفاوت است. نمی‌دانم قلب مردم بهتر بوده است یا نه اما این عزاداری‌ها باب میل من نیست. قبل از اینکه همیشه شهرت پیدا کنم نذر کرده بودم که به مدت 10 شب در تکیه مداحی کنم اما این اتفاق نیفتاد. حال 11 شب در استودیو برای تیتراژ سریال «زمانی برای عاشقی» خواندم.

او همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که این آهنگ درست است که به عنوان تیتراژ مذهبی معرفی و خوانده شده است، اما به هر شکلی می‌توان نسبت به آن برداشت و تحلیل کرد.

او که این صحبت‌ها را در نشست سریال «زمانی برای عاشقی» عنوان می‌کرد، اعلام کرد که خوشحال است که اولین تجربه‌ی خواندن ترانه تیتراژ را با محمد حسین لطیفی ثبت کرده، با توجه به موضوعیتی که سریالش داشته است.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این نشست، تهیه‌کننده درخصوص تیتراژ مجموعه «زمانی برای عاشقی» گفت: از همان ابتدا به شهرام شکوهی نظر مثبتی داشتیم با توجه به اینکه او از عاشقان اهل بیت (ع) است.

«زمانی برای عاشقی» نیاز به این داشت که با صدای وحشی همراه باشد

محمدحسین لطیفی نیز درباره‌ی حضور شهرام شکوهی به عنوان خواننده‌ی تیتراژ این مجموعه اظهار کرد: این سریال با توجه به اینکه حماسه عاشورا را به نوعی به تصویر می‌کشید نیاز به این داشت که با صدای وحشی همراه باشد. صدایی که فضا را بدرد. صدای شهرام شکوهی فضا را می‌درد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها