نادری: مشکلات و مساله ایمنی تئاترشهر بحرانی شده است

زنگ خطر تئاترشهر به صدا درآمد

مدیر مجموعه‌ تئاترشهر نسبت به وضع ایمنی این مجموعه هشدار داد و ادامه این شرایط را مخل امنیت هنرمندان و توهین به تماشاگران دانست.
کد خبر: ۶۱۴۶۲۴

به گزارش ایسنا، اتابک نادری درباره وضع تعمیرات مجموعه تئاترشهر گفت: نگرانی بسیار زیادی در این زمینه داریم، تئاترشهر مدت‌هاست باری به هر جهت فعالیت کرده، اما امروز لحظه انفجار مشکلات آن است و باید اقدامی ضرب‌الاجل انجام دهیم.

او با اظهار نگرانی شدید از وضع ایمنی مجموعه تئاترشهر اضافه کرد: این نگرانی را به آقای مرادخانی، معاون هنری وزارت ارشاد هم منتقل کرده‌ایم و ایشان پیگیر حل مشکلات از طریق وزارتخانه است.

مدیر تئاترشهر درباره تعمیرات این مجموعه توضیح داد: دو روز است که بخشی از تعمیرات برق مجموعه آغاز شده است، اما برای تعمیرات عمده‌ زمان‌بندی مشخصی نداریم، چون هنوز برای عملی شدن این تعمیرات، به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

مدیر تئاترشهر درباره نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: تا زمان برگزاری جشنواره که دو ماه باقی‌مانده، امیدوارم تعمیرات تئاترشهر شتاب بگیرد.

نادری با ابراز تاسف از اوضاع فعلی تصریح کرد: تئاترشهر رو به ویرانی است و اگر وضع به همین منوال پیش برود، این اتفاق زودتر می‌افتد. همچنان که سقف آن چکه می‌کند و نیازمند عایق‌بندی است و از سیستم اعلام و اطفای حریق‌، علائم هشداردهنده‌، خروج اضطراری و... بی‌بهره است.

این هنرمند تئاتر متذکر شد: نبود این امکانات، حتما حادثه‌ساز خواهد بود. از سوی دیگر وضع سرویس‌های بهداشتی ‌ و صندلی‌های تالار اصلی بسیار تحقیرآمیز است. در واقع اینها توهین به تماشاگر است . او با اشاره به جایگاه مهم تئاترشهر به عنوان یک بنای ملی و فرهنگی افزود: حفظ تئاترشهر نیازمند همتی ملی است، چون یک بنای ملی است، بنابراین از شهرداری و سازمان زیباسازی خواسته‌ام تا برای بهبود وضع تئاترشهر کمک کنند و از شهردار منطقه هم برای بازدید از مجموعه دعوت کردم تا از امکانات شهرداری استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها