گفت‌وگو با وریا غفوری، بازیکنی که در جام ملت‌ها، پدیده تیم ملی شد

نزدیک بود دلال‌ها فوتبالم را نابود کنند

استقلال پیروزی را با تساوی عوض کرد

رحمتی از فاصله 35 متری گل خورد

استقلال در حالی که با پیروزی چند دقیقه بیشتر فاصله نداشت ، با شوت دیدنی وریا غفوری از فاصله 35 متری ، پیروزی را با تساوی عوض کرد تا با صعودی دو پله ای در جدول ، در رده هفتم جدول قرار گیرد .
کد خبر: ۶۰۷۷۱۴
رحمتی از فاصله 35 متری گل خورد

به گزارش جام جم ورزشی در این بازی که در ورزشگاه تختی تهران و در چارچوب آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر به قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد ، نفت میزبان در حالی که چند دقیقه تا شکست فاصله داشت ، با شوت زیبا و سنگین وریا غفوری دروازه استقلال و مهدی رحمتی را گشود تا آبی ها را در حسرت 3 امتیاز این بازی بگذارد .
در این بازی که در نیمه نخست کسل کننده دنبال شد ، استقلال در دقیقه 65 بر روی ضربه کرنر آندو تیموریان و ضربه سر فرهاد مجیدی صاحب گل برتری شد تا امیر قلعه نویی که از روی سکوی تماشاگران نظاره گر بازی تیمش بود ، نفسی براحتی بکشد . اما این گا تنها 21 دقیقه دوام آورد و شاگردان یحیی گل محمدی که جهت جبران گل خورده جلو کشیده بودند ، در دقیقه 88 بر روی شوت استثنایی ورویا غفوری ، دروازه آبی ها را گشودند تا استقلال که جهت رساندن خود به تیم های صدر جدول ، چشم به 3 امتیاز این بازی دوخته بود ، با یک امتیاز راهی رختکن شود . نفت تهران نیز با این تساوی 22 امتیازی شد تا همچنان بعد از تراکتورسازی 23 امتیازی در رده پنجم جدول قرار گیرد .
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدامین شریف نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
۰
۰
قلعه نوئی علیرغم دانش بالایش، با خراب كردن روحیه بهترین فورواردش از همان بازی دوم در واقع جام را در آسیا از دست داد. امیدوارم زودتر در مورد استفاده از برهانی تجدید نظر كند. اگر امیرخان به برهانی روحیه بدهند در لیگ برتر حتماً قهرمانیم.

نیازمندی ها