استقلال از فردا استارت قهرمانی می‌زند

قلعه‌نویی: رییس مافیا بودن بد هم نیست!

تماشاگران دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال تهران در لحظاتی از بازی علی دایی سرمربی پرسپولیس را (رییس مافیا) خطاب کردند که این کارشان با اعتراض امیر قلعه‌نویی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۶۰۷۷۱۸
"رییس مافیا" لقب تماشاگران استقلال به علی دایی!

به گزارش ایسنا، نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال تهران بسیار پرجنب و جوش تر از نیمه اول بود و این مساله روی نحوه تشویق تماشاگران نیز تاثیر گذاشته بود.

هواداران استقلال از آغاز نیمه دوم تیم خود را به شدت تشویق می‌کردند، اما این تشویق‌ها زمانی بیشتر شد که استقلال گل اول بازی را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، هواداران این تیم که سر از پا نمی‌شناختند، اقدام به شعار دادن علیه تیم رقیب کردند. استقلالی‌ها با سر دادن شعاری علی دایی را رییس مافیا خطاب کردند که در همین لحظه امیر قلعه‌نویی که به دلیل محرومیت از حضور در بازی در جمع تماشاگران نشسته بود، از جای خود برخواست و هواداران تیمش را به تشویق تیم خودی و پرهیز از سر دادن شعارهای انحرافی تشویق کرد.

هواداران استقلال لحظاتی بعد از اعتراضات قلعه‌نویی شعار خود را تغییر دادند و این بار علیه واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال تهران شعار دادند.

در میانه‌های نیمه دوم، فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران وارد ورزشگاه شد اما از آنجایی که مسوول جایگاه ویژه ورزشگاه او را نمی‌شناخت، برای وارد شدن به جایگاه دچار مشکل شد. او سپس به جای نشستن در جایگاه مخصوص میهمانان، در جمع خبرنگاران نشست و به همراه آنان بازی را تماشا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها