آنهایی که پول کمتری گرفتند بهتر بازی کردند

فتح اله زاده استقلالی ها را متهم به کم کاری کرد

نوع تازه ای از ترانسفرهای عجیب درفوتبال ایران

پسر مربی استقلال راهی آمریکا شد!

نوع تازه ای از ترانسفر در فوتبال ایران رواج یافته که آن نیز انتقال پسران چهره های سرشناس به فوتبال آمریکاست.
کد خبر: ۶۰۸۰۸۱
پسر مربی استقلال راهی آمریکا شد!

به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که با افت کیفی فوتبال ایران در سال های اخیر، شاهد حضور کمرنگ بازیکنان ایرانی در لیگ های خارجی بوده ایم، حالا نوع تازه ای از ترانسفر در فوتبال ایران رواج یافته که آن هم انتقال پسران چهره های سرشناس به فوتبال آمریکاست.
در آخرین نمونه این ترانسفرهای عجیب، پسر مربی تیم فوتبال استقلال تهران به آمریکا رفته تا فوتبالش را در یکی از تیم های فوتبال ینگه دنیا ادامه دهد.
ارشیا بابازاده پسر حمید بابازاده مربی دروازه بانان استقلال تهران، این فصل دروازه بان جوانان استقلال بود که فوتبالش را زیر نظر ایوب اصغرخانی ادامه می داد. وی چند روز قبل با استفاده از ارتباطاتی که احتمالا توسط پدرش ایجاد شده، به آمریکا ترانسفر شد تا فوتبالش را در آنسوی آب ها ادامه دهد.
سفر پسر مربی استقلال به آمریکا در شرایطی است که پیش از این نیز برخی چهره های ورزشی تلاش هایی را برای انتقال فرزندان خود به باشگاه های آمریکایی انجام داده بودند. در یکی از این موارد احمدرضا عابدزاده چند سال قبل شرایط حضور پسرش را در تیم لس آنجلس بلوز فراهم آورد. پسر عابدزاده پس از چند سال حضور دراین تیم آمریکایی سرانجام به ایران بازگشت.
محمد هوتن قلعه نویی پسر امیر قلعه نویی نیز تلاش های فراوانی داشت که در ابتدای این فصل راهی یکی از باشگاه های آمریکایی شود اما دراین راه ناکام بود.
به نظر می رسد نقش داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال در انتقال بازیکنان فوتبال از ایران به آمریکا، پررنگ است. به هر حال وی فعالیتش در زمینه مربیگری را آغاز کرده و هم اکنون نیز در آمریکا هدایت یکی از تیم های فوتبال این کشور را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها