با انتصاب محمد شریعتمداری از سوی روحانی به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظاهرا روحانی تصمیم گرفته با تفویض اختیاراتی جدید، اختیارات این معاونت را از آنچه قبلا بوده، بالاتر ببرد.
کد خبر: ۶۰۷۱۵۴
شریعتمداری جانشین روحانی در ۳ شورا شد

به گزارش تسنیم، بر همین اساس روحانی طی حکمی، محمد شریعتمداری را به عنوان جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی منصوب کرده است.

خودمان را کشتیم بگذارند حرف بزنیم

آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی پس از آن‌که به دلیل شعارهای برخی حاضران در سخنرانی روز دوشنبه خود در کرمانشاه مجبور شد سخنان خود را کمی زودتر تمام کند و جلسه را پایان دهد، دوشنبه‌ شب در دیدار جمعی از روحانیون کرمانشاه، با انتقاد از بعضی برخوردها با قشر روحانی گفت: دیدید که خودمان را کشتیم که چند کلام صحبت کنیم، اما نشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقدامات دولت قبل را دلیل بدبینی بعضی از مردم به روحانیون عنوان کرد.

انتشار خاطره‌ای از هاشمی رفسنجانی درباره موافقت امام مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا واکنش‌های زیادی را در روزهای گذشته به همراه داشته است و همین مساله باعث شد در سخنرانی روز دوشنبه هاشمی، عده‌ای شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.

کمردرد، ظریف را گرفتار کرد

کمردرد ظریف که از یک هفته قبل رسانه‌ای شده است در سفر سوئیس هم رهایش نکرد و باعث شد به صورت خوابیده مسیر تهران تا ژنو را طی کند.

عکس‌هایی که از او در هواپیما و در مسیر تهران به ژنو منتشر شده، نشان می‌دهد وی به همان صورت، در جلسه‌ای با معاون خود در حال آماده‌شدن برای مذاکره با گروه 1+5 است.

وی هنگام سوار و پیاده‌شدن بر خلاف دیگر اعضای هیات، به‌جای پلکان از خودروی بالابر استفاده کرد. تصاویری که از او در ژنو منتشر شده، ناراحتی او را از درد کمر نشان می‌دهد.

ظریف سه‌شنبه گذشته و پس از آن‌که یکی از روزنامه‌ها به نقل از او، مطلبی را درباره سفر او به نیویورک تیتر کرده بود، درباره علت کمردردش این‌گونه توضیح داده بود: امروز صبح و پس از دیدن تیتر یک روزنامه، کمردرد و پادرد شدیدی گرفتم که حتی نمی‌توانستم راه بروم یا بنشینم.

وی البته در همان مطلب توضیح داده بود که بر اساس نتایج ام.آر.آی مشکل او بیشتر عصبی و به خاطر گرفتگی‌ عضلانی است و با ورزش بهبود می‌یابد. ظریف بر ای حضور در نشست خبری عصر دیروز هم با ویلچر به سالن کنفرانس آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها