مجموعه تلویزیونی «پیدا و پنهان» و سریال «تعطیلات دوست‌داشتنی» در مرکز سیمافیلم تولید شد‌ه و آماده نمایش است.
کد خبر: ۵۹۴۹۶۷
«پیدا و پنهان» در سیمافیلم دیدنی شد

به گزراش جام‌جم، مرکز سیمافیلم که به عنوان یکی از مراکز مهم در زمینه تولید فیلم و سریال فعال است تاکنون آثار بسیاری برای پخش از شبکه‌های مختلف تلویزیون تولید کرده که از بین آنها می‌توان به سریال‌های مختارنامه، همه خانواده من، هوش سیاه و... اشاره کرد.

سریال‌های «پیدا و پنهان» و «تعطیلات دوست‌داشتنی» ازجمله جدیدترین تولیدات این مرکز هستند که بزودی شبکه نمایش‌دهنده آنها مشخص می‌شود.

پیدا و پنهان وزارتخانه‌ای مهم

تاکنون کمتر در سریال‌های تلویزیونی به وزارت اطلاعات و برنامه‌های این وزارتخانه پرداخته شده است، اما مرکز سیمافیلم از سال گذشته تولید مجموعه «پیدا و پنهان» را با توجه به برخی از پرونده‌های این وزارتخانه آغاز کرد. در ابتدا قرار بود مجموعه پیدا و پنهان در 13 قسمت ساخته شود، اما در ادامه بنا به‌دلایلی در هفت قسمت تولید شد. شهرام شاه‌حسینی و آرش معیریان مجموعه پیدا و پنهان را کارگردانی کرده‌اند و محمدرضا عباسیان، تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد.

در این مجموعه که قسمت اول آن مقدمه‌ای است برای آشنایی مخاطبان با شخصیت‌های اصلی، در هر دو قسمت یک داستان مستقل روایت می‌شود. فرامرز قریبیان نقش اصلی مجموعه «پیدا و پنهان» را بازی می‌کند که یکی از کارمندان وزارت اطلاعات است و امیرحسین آرمان نیز از دیگر بازیگران ثابت این مجموعه است که در همه قسمت‌ها در کنار بازیگران مهمان حضور دارد.

تعطیلات دوست‌داشتنی

یکی از آثار ساخته شده در مرکز سیمافیلم سریال «تعطیلات دوست‌داشتنی» است که پیش از این قرار بود ایام نوروز به نمایش درآید، اما به خاطر ترافیک سنگین برنامه‌های نوروزی، پخش آن به زمان دیگری موکول شد.

مینی‌سریال «تعطیلات دوست داشتنی» را سیدوحید حسینی به سفارش مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است. امیرحسین طالبی و سیدوحید حسینی این سریال هفت‌قسمتی را تهیه کرده‌اند. تعطیلات دوست‌داشتنی یک اثر فانتزی و شاد است که پرستو گلستانی، مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرید قبادی، پریسا رضایی، غزاله جزایری، میثاق جمشیدی، محمود تیموری، سروش جمشیدی، عرفان برزین و تانیا جلالیان در آن نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.داستان تعطیلات دوست‌داشتنی درباره نیما و نوشین بچه‌های هفت و ده ساله است که پدر و مادرشان به خارج از کشور سفر می‌کنند و در مدتی که نیستند نیما و نوشین را به خانه دایی‌شان می‌برند.

دایی آنها در یک کلبه جنگلی کار و زندگی می‌کند. ازطرفی بچه‌ها به‌واسطه شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک هستند، با دنیای شخصیت‌ها و قهرمان‌های قصه‌های کودک آشنایی دارند. آنها در کلبه دایی با برخی از این شخصیت‌ها روبه‌رو می‌شوند و سفرهای مختلف را با آنها تجربه می‌کنند. تعطیلات دوست‌داشتنی یک اثر موزیکال است که در شش قسمت 30 دقیقه‌ای و به سفارش گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تولید شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها