کد خبر: ۵۷۹۲۴۰
محمدحسین لطیفی: از پخش رمضانی تجربه‌ بدی دارم

محمد حسین لطیفی که این شب‌ها بخشی از بینندگان سریال‌های مناسبتی را جذب سریالش کرده است، درباره‌ی پخش مجموعه «دودکش» توضیحاتی ارائه داد.

او که پیش از ساخت سریال «دودکش»، تجربه‌ی ساخت سریال‌های ماه رمضانی «صاحبدلان» و «نردبام آسمان» را هم دارد، در گفت‌و‌گویی با ایسنا، در پاسخ به اینکه سریال «دودکش» تا چه اندازه برای پخش در ماه رمضان مناسب بود؟ گفت: هر زمان که بیننده‌ی من بنشیند و کارم را تماشا کند، من دوست دارم که سریالم پخش شود؛ البته در پخش ماه رمضانی یک بار تجربه بدی داشتم.

کارگردان سریال «دودکش» درباره مطلب بالا توضیح داد: برای سریال «نردبام آسمان» یک سال و نیم زحمت کشیده بودم که به فاصله 15 روزه برای ماه رمضان آماده شد و قطعا هم یکسری کم و کاستی‌هایی را به لحاظ پخش مناسبتی داشت، من «نردبام آسمان» را 45 دقیقه‌ای تهیه کرده بودم که مجبور شدم تایم آن را 30 دقیقه‌ای کنم؛ بنابراین تمام نقاط تعلیقم برهم ریخت و انتظاری که از کارم از سوی بیننده داشتم، اتفاق نیفتاد به همین خاطر «نردبام آسمان» کمی مرا آزرد.

*** قبل از پخش با ترس‌ پرسیدم «دوکش» 45 دقیقه‌ای می‌ماند؟

لطیفی گفت: بنابراین برای پخش‌ سریال‌ «دودکش» در ماه رمضان هم پیش از پخش با مدیر شبکه اول تماس گرفتم و با ترس‌ و وحشت گفتم «دودکش» من 45 دقیقه‌ای است، قرار نیست که 30 دقیقه‌ای شود؟! که ایشان گفتند خیر‌، همان 45 دقیقه‌ای می‌ماند و من خوشحال شدم به همین خاطر خیلی برایم فرقی نمی‌کند که در چه فصلی کارم به روی آنتن برود.

*** برخورد تهیه‌کننده بود که اجازه نداد در «دودکش» کمبود بودجه احساس شود

وی در بخشی دیگر از گفت‌و‌گوی خود با ایسنا به پیش بردن سریال «دودکش» در زمان مشکل کمبود بودجه در تلویزیون اشاره کرد و گفت: اگر در پروژه‌ی «دودکش» کمبود بودجه خیلی احساس نشد، به خاطر برخورد تهیه‌کننده بود؛ وگرنه دوستان فکر نکنند لطیفی نظر کرده تلویزیون بوده و امکانات کامل در اختیارش قرار گرفته است‌، ما با همه گروه‌ها برابر بودیم و خود تهیه‌کننده سعی کرده که مشکلات را کمتر کند.

کارگردان سریال ماه رمضانی شبکه یک در پایان درباره‌ی حضور اسپانسرها در تلویزیون خاطرنشان کرد: حضور اسپانسرها در تلویزیون جز ضربه، چیزی به همراه نداشته است. اگر قرار باشد اسپانسر‌، شرکت پفک‌نمکی‌، پلاستیک‌سازی و... باشد، مسلما به کار ضربه می‌زند اما گاهی اسپانسری می‌آید و می‌گوید، برای ترویج فرهنگ حاضرم پول بدهم و سرمایه‌گذاری کنم.

وی معتقد است: حضور اسپانسرها اگر به تبلیغ ختم نشود، خوب است‌.

به گزارش ایسنا، محمد حسین لطیفی فعالیت هنری خود را با نقاشی و مجسمه‌سازی آغاز کرد و بعد از وارد شدن به عرصه پویانمایی، وارد عرصه‌ی فیلم‌سازی شد.

وی در بخش فیلم‌سازی تجارب کارگردانی فیلم‌هایی چون «عینک دودی»، «دختر ایرونی»، «خوابگاه دختران»، «روز سوم»، «توفیق اجباری» و ... را دارد.

همچنین لطیفی تجربه کارگردانی سریال‌هایی همچون «همسایه‌ها»، «سفر سبز»، «فرار بزرگ»، «وفا»، «صاحبدلان»، «سه در چهار»، «نردبام آسمان» و ... را در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است.

وی کارگردانی سریال «قلب یخی» و «ساخت ایران» را برای پخش از شبکه نمایش خانگی عهده‌دار بوده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها