رئیس اتحادیه کشوری قنادان قیمت مصوب زولبیا درجه یک برای ماه مبارک رمضان را کیلویی ۷ هزار تومان و درجه دو را ۶۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قرار است ۱۰۰ هزار تن شکر و روغن با نرخ مصوب سازمان حمایت در اختیار قنادی‌های سراسر کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۸۵۷۵

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد نصرتی، در مورد قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای سال ۹۲ اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده قیمت زولبیا بامیه درجه یک در استان تهران ۷۰۰۰ تومان و درجه دو ۶۵۰۰ تومان تعیین شده و پیگیر آن هستیم که برای سایر استان‌ها از جمله استان‌های بزرگ مثل اصفهان، فارس و آذربایجان نیز این قیمت همانند سال گذشته به صورت سراسری اعمال شود. 
 
وی با بیان اینکه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت نیز مقرر کرده است که ۵۰ هزار تن روغن سرخ کردنی مخصوص زولبیا بامیه به نرخ سازمان حمایت و ۵۰ هزار تن شکر به قیمت ۱۳۰۰ تومان به قنادی‌های کل کشور اختصاص پیدا کند، گفت: در صورتی که شهروندان از کیفیت و قیمت زولبیا در قنادی‌ها شکایت داشتند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ تماس گرفته و شکایت خود را به اتحادیه اعلام کنند و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد. 
 
سال گذشته قیمت زولبیا و بامیه درجه یک ۴۵۰۰ تومان و درجه دو ۴۰۰۰ هزار تومان تعیین شده بود. همچنین قیمت باید در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.
>> شبکه خبر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها