جشنواره اوقات فراغت بوستان ولایت

رونمایی از ظرفیت‌های تفریحی و آموزشی تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح برنامه‌های جشنواره اوقات فراغت بوستان ولایت گفت: در این جشنواره از ظرفیت‌های تفریحی، آموزشی، ورزشی و سرگرمی شهر تهران در زمینه مدیریت اوقات فراغت شهروندان رونمایی و جشنواره‌های هفتگانه شهری به عنوان پراهمیت‌ترین اقدام فرهنگی در این کلانشهر معرفی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۸۳۵
رونمایی از ظرفیت‌های تفریحی و آموزشی تهران

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر سید محمدهادی ایازی با بیان این مطلب افزود: مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با حضور در جشنواره اوقات فراغت تابستان به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های خود در زمینه‌ مختلف مدیریت و بهینه سازی این ایام برای شهروندان می‌پردازند.

وی گفت: این جشنواره که طی دهه اول تیر ماه برگزار می‌شود فعالیت‌ ها و برنامه‌ کانون‌های علمی و آموزشی محله‌ها نیز ارایه خواهد شد.

ایازی اظهارداشت: موازی با اجرای جشنواره اوقات فراغت، برنامه‌های فرهنگی و هنری فصل نیایش در مناطق 22گانه برگزار و با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت‌های منطبق با فضای معنوی این ماه برگزار خواهد می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: تمام اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان مخاطب این جشنواره هستند و سعی شده است تا با خلاقیت و نوآوری پاسخگوی سلایق گوناگون شهروندان باشد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: اهداف و دستاوردهای اجرایی جشنواره‌های شمسه، شکوفا، مشکات، تسنیم، سلامت محله، بام محله و پویا در جشنواره تیرماه بوستان ولایت به شهروندان تهران ارایه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها