سرقت آهن با پراید

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خراسان رضوی سارق حرفه ای را در حین سرقت آهن آلات ساختمان نیمه کاره طرقبه دستگیر کرد.
کد خبر: ۵۷۰۴۸۰
سرقت آهن با پراید

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: ساعت 3 بامداد شب گذشته ماموران گشت انتظامی طرقبه به پرایدی که در کنار ساختمان نیمه کاره ای متوقف شده بود مظنون می شوند.

وی افزود: به محض نزدیک شدن ماموران راننده این خودرو سراسیمه سوار خودرو شده و پا به فرار می گذارد که در عملیات تعقیب و گریز به ناچار تسلیم اراده و جدیت پلیس شده و متوقف می شود.در بازرسی از داخل و صندوق عقب خودرو تعداد زیادی «میلگرد رزوه» شده و صفحه های آهنی را کشف و متهم را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهارداشت: در ادامه ماموران با انتقال خودرو به پاسگاه بازجویی های خود را از متهم به نام «مجید»، (30 ساله) آغاز و در تحقیقات ماموران متوجه می شوند این سارق که سه سابقه سرقت و اعتیاد در پرونده خود دارد این آهن آلات را از ساختمان نیمه کاره ای که در کنار آن متوقف شده است به سرقت برده است.

سرهنگ صارمی افزود: با شناسایی مالباخته و دعوت از وی ماموران اموال مسروقه را که به گفته وی بیش از 20میلیون ریال ارزش مالی دارد به صاحبش تحویل دادند.

گفتنی است؛ با توجه به مدارک به دست آمده و اعترافات به عمل آمده پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام و تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرائم احتمالی متهم آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها