سارقان خودرو در تونل مخفی شده بودند

متهم سابقه‌داری که با تشکیل باندی در زمینه سرقت و اوراق کردن خودرو فعالیت می‌کرد، همراه چهار همدستش در حالی که در تونلی در بیابان‌های قاسم‌آباد مشهد مخفی شده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۹۸۳۷
سارقان خودرو در تونل مخفی شده بودند

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: از چندی پیش شکایت‌هایی از سوی شهروندان مشهدی با عنوان سرقت خودرو در دستور کار کلانتری 20 قرار گرفت.

ماموران در بررسی موضوع متوجه شدند، خودرو‌های سرقت شده که عمدتا پراید و پژو بوده در محله‌های خلوت پارک شده و فاقد تجهیزات ایمنی بوده است.

وی افزود: با شروع تحقیقات معلوم شد برخی از این خودرو‌ها که لوازم آن سرقت یا اوراق شده، در خیابان‌های جنوبی شهر رها شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای در مرکز پلیس متوجه شدند یک متهم سابقه‌دار به نام شاهین که یک دزد حرفه‌ای است، چندی پیش از زندان آزاد شده است.

کریمی یادآور شد: ماموران در ادامه اطلاع یافتند این متهم سابقه دار، باندی تشکیل داده و ردپای آنها را در دزدی سریالی خودرو به دست آوردند و پاتوق‌های آنها را زیر نظر گرفتند تا این که معلوم شد، متهمان فراری در بیابان‌های قاسم‌آباد مشهد با حفر تونلی سه متری، شب‌ها در این محل مخفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران کلانتری 20 با هماهنگی قاضی شعبه 602 مجتمع قضایی مشهد عازم مخفیگاه متهمان شدند و شاهین را همراه چهار نفر در تونل دستگیر و چهار کارت خودرو نیز کشف و ضبط کردند. نزدیک این تونل هم یک دستگاه خودروی مسروقه که متهمان دزدیده و قصد اوراق کردن آن را داشتند، توقیف شد.

وی یادآور شد: متهمان با انتقال به مرکز پلیس، به سرقت انواع خودرو، اوراق کردن و فروش قطعات آن اعتراف و عنوان کردند پس از هر بار سرقت در تونلی که در بیابان‌های قاسم‌آباد حفر کرده بودند، پنهان می‌شدند.

با اعتراف متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف خودروهای مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها