مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت‌نام مشروط دانش‌آموزان در مدارس ممنوع است، گفت: تعهد اخذ وجه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان نیز ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۰۳۹۷

قاسم مستقیم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با تأکید بر اینکه ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان در مدارس از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان به آموزش و پرورش تمام استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اخذ وجه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است، افزود: تنها هزینه کتاب برای دبستانی‌ها و بیمه باید از خانواده‌ها دریافت شود.

مستقیم با بیان اینکه ثبت‌نام مشروط دانش‌آموزان در مدارس ممنوع است، گفت: مسئولان مدارس نباید از خانواده‌ها تعهد اخذ وجه یا دریافت چک داشته باشند.

وی به ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی اشاره کرد و ادامه داد: والدین دانش‌آموزان کلاس اولی به همراه فرزندشان به مدرسه محل سکونت مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام اولیه، فرم معرفی به پایگاه سنجش را دریافت می‌کنند که ثبت‌نام اولیه از 15 خرداد است، اما ممکن است در مناطقی ثبت‌نام اولیه دانش‌آموزان کلاس اولی آغاز شده باشد.

خبرگزاری فارس

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها