با «رمز یا مهدی» و با حضور احمدی‌نژاد در قم صورت گرفت؛

بهره برداری از بزرگترین سامانه و طولانی‌ترین مسیر انتقال آب

احمدی نژاد در اجتماع پرشور مردم اهواز:

به جای 45 هزار تومان می توان 250هزار تومان یارانه داد

رییس جمهور در اجتماع پرشور و با شکوه مردم اهواز، گفت: معتقدم به جای 45 هزار تومان می توان 250هزار تومان به مردم یارانه داد و هدفمدنی در حقیقت در اختیار قرار دادن پول مردم در جیب خود مردم است.
کد خبر: ۵۵۵۹۶۲
به جای 45 هزار تومان می توان 250هزار تومان یارانه داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،دکتر محمود احمدی نژاد با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: حماسه زمانی است که شرایط پیچیده می‌شود و با اقدامات عادی مسایل حل نمی‌شود و نیازمند یک کار بزرگ و دشمن‌شکن است تا شرایط را به نفع ملت تغییر دهد و یقین دارم که در این سرزمین حماسه سیاسی و اقتصادی ممکن است و مقدمه آن این است که توده‌های مردم به میدان بیایند و لازمه آن اعتماد به آنان است.

وی تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به توده‌های مردم اعتماد کردند و مقام معظم رهبری در مشهد مقدس همان جمله امام را که یک رای بیشتر ندارم و کشور متعلق به مردم است و باید با اراده مردم کشور را اداره کرد را مجددا تکرار کردند و این نشان دهنده اعتماد به مردم است و تجربه نشان داده هر گاه ملت ایران به صحنه آمده و تصمیم گرفت؛ آن تصمیم بهترین تصمیم بوده است و امروز هم چنین است.

رییس جمهور گفت: مانند عرصه اقتصاد عده ای انحصار طلب نمی‌خواهند بگذارند ملت تصمیم بگیرند و می خواهند کاری کنند که عرصه سیاست هم در انحصار آنها باشد درست مثل نظام آمریکا و اروپا که سیاست در اختیار تعداد خاصی قرار دارد و ملت هم مجبورند از بین آنها انتخاب کنند در صورتی که در ایران چنین نیست. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند من خودم یک رای بیشتر ندارم و کسی نمی داند من به چه کسی رای می دهم کار کار ملت است و رای رای ملت است و میزان رای ملت است.

  احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: بعضی‌ها برای شورای نگهبان هم از قبل نسخه می‌پیچند در حالی که چنین حقی ندارند و این کارها ارتباطی به آنان ندارد چرا که مقام معظم رهبری فرمودند که همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و ما نیازمند حماسه‌ هستیم یعنی باید انتخاباتی با مشارکت نزدیک به 50 میلیون برگزار شود تا کمر دشمنان بشکند.

وی افزود: امروز نیازمند یک حماسه هستیم و لازمه آن حضور همه سلایق ، اعتماد به مردم و حضور همه مردم در صحنه انتخابات است و به فضل الهی نتیجه آن شکسته شدن کمر همه دشمنان خواهد بود و این حماسه سیاسی شرایط را برای حماسه اقتصادی فراهم خواهد کرد.

رییس جمهور گفت: امروز یک انتخابات 50 میلیونی با یک منتخب با آراء بالا شرایط داخلی و بین المللی را به نفع ملت ایران تغییر خواهد داد. هر کس مومن به انقلاب و راه رهبری است باید راه را باز کند و نباید حرفی بزند که عده‌ای از مردم بی‌انگیزه شوند؛ همه باید بیایند و ملت هم نشان داده که بهتر از همه تشخیص می‌دهد که چه چیزی به نفع کشور و چه چیزی به ضرر کشور است.

دکتر احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: عده‌ای به گونه‌ای حرف می‌زنند که صاحب و قیوم مردم و کشور هستند ؛ چطور وقتی جوانان خوزستان می خواستند روی مین بروند و راه را برای رزمندگان باز کنند آن موقع رشید بودند و می فهمیدند اما حالا که می خواهند انتخابات کنند متوجه نمی شوند ، فلان گروه ، دسته و باند باید برای آنها تصمیم بگیرند.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که دشمنان از مأیوس کردن ملت ایران مایوس شوند و ایمان دارم این ملت حماسه‌ای خلق خواهد کرد که در تاریخ بشریت خواهد درخشید ؛ امروز دنیا منتظر هنرنمایی ملت ایران است.

رییس جمهور گفت: امروز باید همه دست به دست هم کارهای بزرگی در کشور انجام دهیم ملت نمی‌تواند در مقابل دشمنان و اقدامات آنان تسلیم شود.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده کشور اظهار داشت: مطمئن هستم که ملت ایران راه پرافتخار ساختن ایران را ادامه خواهد داد و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود مانع حرکت ملت ایران شود.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه دشمن چگونه عمل می‌کند اظهار داشت: به نام اسلام مسلمان‌کشی می‌کنند، پشت پرده همه این جریانات سازمان سیا و صهیونیست‌ها قرار دارند. کسانی که در طول عمر خود انتخاباتی ندیده‌اند مدعی دمکراسی شده‌اند. امروز همه باید هوشیار باشند البته آنان همه نقشه‌های خود را برای ملت ایران کشیده بودند اما به فضل خدا نقشه‌های آنان خنثی خواهد شد.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: کسی خیال نکند اگر با آمریکا همراهی کنند آنها دوستان وفاداری برای وی خواهند بود ؛ چنین نیست رابطه‌ آنها یکطرفه است. تا زمانی که به سودشان باشید از شما استفاده خواهند کرد و زمانی که تاریخ مصرفتان تمام شود شما را کنار خواهند گذاشت به شما توصیه می‌کنم به ملت های خود تکیه کنید و تکیه به استکبار نمی‌تواند شما را نجات دهد.

رییس جمهور تأکید کرد: به زودی حرکت طوفانی ملت‌ها علیه استثمارگران به راه افتاده و ریشه‌های استعمارگران را از ریشه خواهد کند.

دکتر احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود به وضعیت خوزستان اشاره و خاطر نشان کرد: خوزستان در دو مقطع بلکه سه مقطع آسیب دید، قبل از انقلاب مورد بی توجهی قرار داشت و پس از انقلاب نیز بلافاصله جنگ خانمانسوز هشت ساله امکانات این استان را از بین برد و بعد از جنگ نیز در یک دوره‌ای در بعضی از تصمیم‌گیران کشور تردید بود که در خوزستان چه اقدامی را انجام دهند حتی برای ساختن یک کارخانه نیز در این منطقه نگرانی وجود داشت که در صورت حمله دشمن آسیب می بیند. که به آنان استدلال کردیم که دیگر شرایط گذشته وجود ندارد و باید برای عمران و آبادانی استان تلاش کرد و در این راستا تصمیمات بزرگی در سالهای اخیر اتخاذ گردیده است .

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به مشکل بیکاری جوانان خوزستان اظهار داشت: در جلسه فردا بعدازظهر دولت و در کارگروه کشاورزی و معدن منابع خوبی را برای این منظور به استان اختصاص خواهیم داد.

رییس جمهور همچنین با اشاره به ارائه لایحه ای در خصوص اختصاص 2 درصد از سهمیه نفت به استان خوزستان خاطر نشان کرد: دولت این لایحه ها را یک بار به مجلس ارائه داد اما این سهمیه بین استان های مختلف توزیع گردید و به زودی مجددا این لایحه را به مجلس ارائه خواهم کرد تا علاوه بر سهمیه موجود 2 درصد از سهمیه نفت به استان خوزستان و برای اشتغال جوانان این استان اختصاص یابد.

وی با اشاره به مشکل آب استان گفت: در دو بخش کشاورزی و آشامیدنی با مشکل آب مواجه است که در دولت اقدامات و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده و به زودی مردم از فواید آن بهره مند خواهند شد.

وی افزود: قبل از شروع دولت نهم اکثر نقاط استان فاقد آب آشامیدنی سالم بودند. دولت طرحی را برای تامین آب 25 شهر و چند روستا از سال گذشته آغاز کرده و کارها به سرعت در حال انجام است و امیدواریم مشکل آب استان با این طرح به طور کامل برطرف شود.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود مردم این استان را مردمانی از جنس ایمان، پاکی یکرنگی، دلاوری و شجاعت دانست و گفت: مردم این خطه مردمانی شکرگزار، پرتلاش، مجاهد ، استکبار و استعمار ستیز و موجب فخر ملت ایران هستند و در طول تاریخ، مردم خوزستان پرچمدار راه اسلام ناب محمدی (ص) بودند .

وی با بیان اینکه عشایر و اقوام مختلف این دیار همواره مرزبان استقلال، شرف و عزت مردم ایران بودند، اظهار داشت: سرزمین خوزستان سرزمینی با عزت، فداکاری و ایمان است و دارای مردمانی است که همواره پیشتاز و پیشگام فرهنگ، همبستگی ، کار و تلاش و افتخار آفرینی بوده و سرآمد ملت ایران هستند.

احمدی نژاد با بیان اینکه ملت ایران ملتی بزرگ و تمدن آفرین است و در طول تاریخ همدل و متحد برای رسیدن به قله های شرف ، عدالت ، پاکی و توحید در کنار هم حرکت کرده اند، گفت: تاریخ ملت ایران سرشار از فراز و نشیب است.

وی خاطر نشان کرد: شاید تاریخ ملت ایران پرحادثه ترین تاریخ ملتی است که تا به امروز در کره زمین زیسته است؛ حوادث بزرگ، جنگ ها، درگیری ها، فرازها و فرودهای زیادی داشته است اما این ملت از آنجا که دارای ایمان مستحکم ، عشق به خدا و عشق به ارزش های الهی بوده است از همه این حوادث سرافراز عبور کرده است و دشمنان و بدخواهان ملت ایران یکی پس از دیگری آمده اند و به تاریخ پیوستند اما ملت عزیز ایران همچنان پابرجاست و تا رسیدن به اهداف بلند و قله های شرف همچنان استوار خواهد ایستاد؛ امروز جهان به سرعت به نقطه موعود نزدیک می شود .

  احمدی نژاد با بیان اینکه خداوند انسان را خلق کرده و به او اختیار داده که در زمین حرکت کرده و به پیشرفت دست یابد، اظهار داشت: خداوند از انسان خواسته است تا اولا خود را ارتقا داده و انسانیت و ارزش های الهی را در وجود خود شکوفا کرده و الهی زندگی کند و با کرامت ، بزرگواری و فداکار باشد و همچنین خداوند از انسان خواسته با اتحاد دست به دست یکدیگر داده، عدالت و شرافت انسانی را برپا کند.

رییس جمهور گفت: رسالت تمام پیامبران ، انبیاء و صالحان این بود که انسان ها را برای رسیدن به قله موعود یاری و هدایت کنند تا انسان به نقطه کمال دست یابد.

  احمدی نژاد گفت : امروز بشر در پیچ تند تاریخی قرار گرفته است و در آستانه رسیدن به قله موعود است .

وی با اشاره به سفر اخیر خود به ونزوئلا خاطر نشان کرد: آمریکای لاتین 400 سال به طور مستمر تحت سلطه استعمارگران، غارتگران ، آدمکشان و فاسدان حرفه ای بوده است و طی 400 سال مردم این منطقه را سرکوب و فرهنگ و شخصیت آنها را پایمال کرده و ثروت آنها را غارت کردند و قهرمانانی که برای استقلال و عزت این مردم به پا خاستند را سرکوب کردند، اما امروز مردمی با آن سابقه حضور استعمار ، یکپارچه به دنبال عدالت ، انسانیت هستند.

وی افزود: وقتی قهرمانی به نام چاوز پرچم عدالت خواهی را در این منطقه بلند می کند، ملت ها یکپارچه دور او اجتماع می کنند و همه اینها نشانه حرکت بشریت به سمت قله های عزت و پیشرفت جهان و رسیدن به آن آرزوی تاریخی خود است.

  احمدی نژاد گفت: ملتی با تاریخ کهن صلح طلبی و عدالت خواه، که همیشه مومن، یگانه و ممتاز بوده و سرزمینش سرشار از اندیشه، فکر و توان انسانی و سرشار از منابع طبیعی و انسانی بوده است امروز باید ماموریت پرچمداری عدالت و توحید در جهان را برعهده بگیرد که برعهده هم گرفته است.

رییس جمهور گفت: امروز چشم همه ملت ها، عدالتخواهان، مستضعفان و مظلومان عالم به سمت ملت ایران

است ؛ با توجه به سابقه ای که از خصلت های خوب ملت ایران دارند امید بسته و به ملت ایران اتکاء کرده اند تا اولا ایران ساخته شده ، پیشرفت کرده و قدرتمند شده و محور اصلی ستون و تکیه گاه دیگر ملت ها برای رسیدن به آرمانهایشان باشد و دوم اینکه ملت ایران در جهان به حرکت درآمده و فرهنگ اسلام ناب و توحید را درجهان منتشر کرده و ملت ها را متحد و در کنار هم قرار دهد و جبهه استکبار را به کمک ملت ها در هم بشکند.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید ایران آنطور که شایسته ملت ایران است ساخت ، خاطر نشان کرد: به عنوان خادم کوچک و نوکر ملت ایران تاکید می کنم که ساختن ایران یک تکلیف الهی است و همه شرایط برای این منظور فراهم است اما نیازمند چند عامل است که باید کنار هم قرار گیرد .

رییس جمهور عامل اول در ساختن کشور را وجود روحیه همدلی دانست و گفت: باید عزم همه ملت در مسیر ساختن کشور بسیج شود؛ چرا که مستکبران مطلقاً نفع و سودی به ملت ایران نخواهند رساند هر ملتی باید با همدلی و اتکا به امکانات خودی و با تلاش و کار کشور خود را بسازد.

وی عامل دیگر ساختن کشور را اعتماد به قدرت ملت دانست و تصریح کرد: باید به ملت اعتماد کرده و فرصت ها را در اختیار ملت قرار داد و اجازه داد تا ملت در صحنه های گوناگون تصمیم گرفته و عمل کند. باید فرصت ها و امکانات را در اختیار توده های مردم قرار داد تا وارد میدان شوند و تجربه نیز نشان داده که هر جا به مردم اعتماد کرده ایم دستاوردهای بزرگی برای کشور حاصل شده است.

  احمدی نژاد خاطر نشان کرد: امام راحل به جوانان و ملت اعتماد کرد و اجازه داد آنان در مسیر انقلاب وارد شده و بدین وسیله بزرگترین اتفاق تاریخ معاصر به وقوع پیوست همچنین همین شرایط را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

رییس جمهور گفت: یکی از دستاوردهای اعتماد به مردم موضوع هسته ای است؛ سال 84 بعد از برخی اتفاقات و قبل از شروع به کار رسمی ریاست جمهوری به نطنز سفر کردیم و مشاهده شد که همه تجهیزات پلمپ شده و گرد و غبار یاس بر جوانان دانشمند کشورمان نشسته بود که در آنجا از آنها سوال کردم آیا می توانید بقیه چرخه غنی سازی را راه اندازی کنید که تاکید کردند می توانیم با هم قرار گذاشتیم که اعتماد از ما و کار از آنان و ظرف چند ماه همین جوانانی که به آنان اعتماد کردیم و امکانات دادیم حرکت کرده و چرخه سوخت هسته ای را راه انداختند.

  احمدی نژاد خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصاد هم باید به مردم اعتماد کنیم و اینکه تصور شود اقتصاد در اختیار گروه کوچکی باشد و بقیه ملت کارگر آنها باشد در این شرایط اتفاقی در اقتصاد کشور رخ نخواهد داد باید به توده های مردم اعتماد کنیم و هر جا در این مسیری حرکت کردیم شاهد پیروزی وعزت بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به عنوان یک نمونه می توان به شرایط نامناسب سیمان در سال 85 اشاره کرد و کل تولید سیمان 32 میلیون تن بود قرار شد اعتماد کنیم در ظرف 5، 6 سال این میزان به 85 میلیون تن افزایش یافت و سال گذشته 12 میلیون تن سیمان صادر شد و این از نتایج اعتماد است که اگر در همه عرصه ها به توده های مردم اعتماد شود شاهد چنین دستاوردهایی خواهیم بود.

  احمدی نژاد گفت: وظیفه دولت و دستگاه های گوناگون این است که راه را برای ملت باز کنند اینکه امام و مقام معظم رهبری فرمودند که خادم و نوکر مردم هستند این است که راه را برای حضور مردم در بخش های مختلف باز کرده و زمینه فعالیت مردم را فراهم کنند.

رییس جمهور گفت: دولت در عرصه اقتصاد چند طرح مهم را انجام داد تا ثروت را در بدنه مردم توزیع کند؛ که از جمله آنها می توان به طرح بنگاههای زودبازده، مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها اشاره کرد که البته شیاطین و بدخواهان و انحصار طلبان علاقه ندارند که در عرصه اقتصاد وسیاست امکانات و منابع در اختیار توده های مردم باشد .

وی افزود: شیاطین و بدخواهان در مسیر هر کاری که به سمت عدالت برای توده های مردم و اصلاح اقتصاد باشد مانع تراشی می کنند .

رییس جمهور خاطر نشان کرد: طرح بنگاه های کوچک طرح موفقی بود بیش از یک میلیون و 60 هزار شغل ثابت ایجاد کرد اما عده ای که میلیاردها تومان وام از بانک ها گرفته و آن را پس نمی دهند با این طرح که به نفع اشتغال جوانان بود به بهانه های مختلف مخالفت کردند و به بهانه های مختلف و با استفاده از ابزار رسانه ای و ثروتی که در اختیار دارند برای مخالفت با این طرح آدرس انحرافی می دهند چرا که نمی خواهند توده های مردم قدرتمند شوند و با این طرح مخالفت می کنند.

  احمدی نژاد با اشاره به حضور توده های مردم کشور در عرصه اقتصاد اظهار داشت: اگر انرژی سی میلیون نفر در عرصه اقتصاد کشور وارد شود اتفاقات بزرگ و مبارکی در عرصه اقتصاد خواهد افتاد.

رییس جمهور با اشاره به هدفمندی یارانه ها گفت: هدفمندی موفقترین طرح اقتصادی ایران در طول تاریخ بوده است اما جوسازی های زیادی علیه آن صورت گرفت؛ چرا که اگر به واسطه این طرح توده های مردم توانمند شده و وارد عرصه های اقتصادی شوند در آن صورت فرصت انحصار طلبی و انباشتن ثروت های بادآورده از عده قلیلی گرفته خواهد شد؛ به این خاطر با آن مخالفت می کنند. همانطور که غربی ها در موضوع هسته ای می خواهند انرژی هسته ای در انحصار خودشان باشند و به وسیله آن دنیا را تصاحب کنند نمی خواهند اجازه دهند سایر ملت ها از این انرژی عظیم استفاده کنند چرا که اگر همه ملت ها از آن استفاده کنند جایی برای قلدری و چپاول ثروت ملت ها باقی نخواهد ماند.

رییس جمهور گفت: باید ثروت و امکانات ملت در بدنه اجتماعی توزیع شود و توزیع یارانه ها در حقیقت توزیع عادلانه ثروت بین مردم است ومعتقدم به جای 45 هزار تومان می توان دویست و پنجاه هزار تومان به مردم یارانه داد و هدفمدنی در حقیقت در اختیار قرار دادن پول مردم در جیب خود مردم است.

رییس جمهور گفت: سال گذشته تمام شیاطین جمع شده بودند که ملت ایران را بشکنند و سنگین‌ترین تحریم‌ها از بیرون و ناجوانمردانه ترین اقدامات از داخل در جریان بود؛ می توان کاری کرد که از اینکه اعلام کرده از اینکه ما را تحریم کرده است مأیوس شود و تمام امکانات آن در کشور وجود دارد لازمه آن اعتماد به ملت است.

  احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر ثروت ملت در اختیار خودشان باشد ایران در طول 4 الی 5 سال قدرتمند ترین کشور جهان خواهد شد باید به ملت اعتماد کنیم بعضی از اینکه مردم ذره‌ای از زندگی بهتری برخوردار شده اند ناراحت هستند. آنها اجرای برخی طرح ها از سوی دولت را موجب بالا بردن توقع مردم می دانند در حالی که اینگونه نیست و ثروت مردم باید در اختیار خودشان قرار گیرد.

رئیس جمهور افزود: دشمنان سال گذشته فشار اقتصادی را بر ملت به حداکثر رساندند و بالاتر از آن جنگ روانی را حاکم کرده و هدفشان به زمین زدن ملت ایران بود اما برخلاف اقدامات آنان، مردم در نوروز امسال بی تاثیر بودن توطئه‌ها و طراحی های دشمنان را عملا نشان دادند.

دکتر احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان ملت ایران تصریح کرد: بدانید که اینجا ایران است و امروز برای شکست دادن شما همین جوانان خوزستان و عشایر وعرب‌های غیور و دلیر این استان کافی هستند وقتی که ما هنوز هسته ای نشده بودیم دشمنان و سلطه‌گران با همه امکانات خود تلاش کردند جلوی هسته‌ای شدن ما را بگیرند اما امروز ملت ایران هسته‌ای شده است و حتی اگر همه شیاطین تاریخ را بسیج کنید قادر نخواهید بود در مقابل ملت ایران بایستید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
مردم اگر این 45 هزارتومان و آن 250 هزارتومان خیالی را نخواهند وگوشت و روغن هم یك شبه 50 درصد گران نشود دردشان را باید به چه كسی بگویند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
40 تومن یارانه میدن این همه جیب مردمو خالی میكنن !! 250 تومن بدن میخان چند برابر ازمون بگیرن؟؟؟؟!!!
دانش
United States
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
كافی است جناب دكتر خسته نباشید،لازم نیست دیگر نگران ملت باشید
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
دكتر بخاطر خدا این كار رانكن
احمد رجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
۰
۰
نزدیك انتخابات هرچیزی امكان پذیره.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
خدا خیرت بده بابت این همه به فكر بودن تو را به خدا قسم میدم یك ذره از كارهای باقیمانده را برای رئیس جمهور بعدی بگذارید، آنقدر خودتان را اذیت نفرمایید، سپاس فراوان از شما بابت این همه فداكاری دوستدار شما ملت دلسوز...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
از مسئولین محترم خواهشمندیم به جای افزایش قیمت هارا ثابت نگهدارند این برای هر دولتی برای ملت بهترین یادگاری است
-------
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
هر چه زودتر یارانه 250 هزار تومانی را بدهند به نفع خود مردم است
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
یارانه نمی خواهیم فكری برای بی كاری وتورم كن
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
اقای رئیس جمهور محترم، مایارانه نمی خواهیم اگه تونستی قیمتها را مثل سابق كن ، مطمئن باش با اینكار به قهرمان ملی بدل میشی!
محمدرضا منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
نمی دانم اینهمه افكارمنفی چگونه وازكجابه ماتلقین میكنند مگرلقمه ها كوچكترشده..خیلی خیلی هم ازگذشته لقمه هابزرگترشده..بنده خودم ازكسانی هستم كه ازدوسال گذشته حقوقم نصف شده وبصورت پاره وقت كارمیكنم اصلاناراحت نیستم كه هیچ بلكه خیلی هم خوشحالم چون خداوندبزرگترانست كه توصیفش میكنیم... دكتراحمدی نژادپدری ازناحساب وظالم دراورده كه كسی تاكنون درنیاورده است شمایی كه نظرمیگذاریدنظرتان محترم ولی بجای منفی بافی راه كارارائه بدهید..
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
اقای رئیس جمهور محترم اگه حرف از حذف هدفمندی یارانه ها بزنی ،مردم بسیار استقبال می كنن
عابدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
آقای منصوری عزیز،شمارا نمیدونم، اما میدونم قدرت خرید من مثل اكثر مردم 3برابر كم شده ،شرمنده زن و بچه خودم میشم ،درضمن راهكار مردم مهم نیست ، راهكارشما راهم دیدیم!
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
فقر همه جا رو گرفته آدمایی هستن كه قدرت خرید یه نون رو ندارن شبا با پتو خودشونو گرم میكنن حسرت خیلی چیزای نداشته رو میخورن جناب رئیس جمهور منطقی فكر كن نه حرفای دیكته شده آقایون رو تكرار كن یاراه رو ور دار قیمتا رو مثل سابق كن شما نه با این كار فقر رو ریشه كن كردی بلكه فقر بیشتر رشد كرد واسه رضای خدا وضع كشور رو از این بدتر نكن
درد دل فقرا
Spain
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
از مردم بگیری بر ثروت پولدارها زیاد شود خیر این كار اشتباه است دور اول هم اشتباه بود باید در قالب خد مات به مردم ارئه شود

نیازمندی ها