احمدی نژاد در اجتماع پرشور مردم اهواز:

به جای 45 هزار تومان می توان 250هزار تومان یارانه داد

رئیس جمهور:

ساختن کشور ، بازیابی عزت ملت ایران است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای ساختن و آبادانی کشور نیازمند عدالت، کار، تولید و حرکت مستمر هستیم، گفت: امروز روز ساختن ، پیشرفت و بازیابی عزت واقعی ملت ایران است و روزی است که همه ملت باید برای آبادانی و ساختن کشور دست به دست یکدیگر دهند.
کد خبر: ۵۵۶۰۹۳
ساختن کشور ، بازیابی عزت ملت ایران است

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محموداحمدی نژاد عصر امروز در اجتماع مردم شهرستان اندیکا با بیان اینکه ملت ایران ماموریت‌های مشترکی دارد که باید به انجام برساند ، اظهار داشت: دورانی در ایران برای آزادی از طاغوت بود و دوران دیگر دوران دفاع در برابر متجاوزان صیانت از عزت و استقلال کشور در 8 سال دفاع جانانه بود که در این دو عشایر غیور بختیاری پیشتاز و در خط مقدم بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز باید برای آبادانی و ساختن کشور تلاش گسترده ای انجام گیرد و وجب به وجب کشور به دست ملت ایران و با اندیشه و کار ایرانی ساخته شود، گفت: تجربه نشان داده قدرت‌ها و مستکبران هرگز برای منافع ملت‌ها و حل مشکلات آنان قدمی برنداشته است و اگر کمکی به آنان کنند بیش از آنچه کمک کردند از منابع ملت‌ها غارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آبادی ایران مستلزم چندین کار مهم است، خاطرنشان کرد: نخستین شرط آبادی این است که همه با هم باشیم و در کنار یکدیگر در مسیر پیشرفت تلاش کنیم؛ شیاطین به دنبال تفرقه، گروه سازی و جدا کردن ملت‌ها از یکدیگر بوده تا آنان در برابر یکدیگر قرار بگیرند.

رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران همه درکنار هم بوده اند و طوایف و اقوام گوناگون هرکدام گل هایی از گلستان ملت ایران هستند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر ملتی یک میلیارد جمعیت نیز داشته باشد اما متفرق باشند کاری نمی‌تواند انجام دهد، تصریح کرد: پافشاری بر عدالت از دیگر لازمه‌های رسیدن به آبادی است؛ این کشور متعلق به ملت بوده و فرصت‌ها و امکانات آن به همه ملت تعلق دارد و همه باید بتوانند از امکانات بهره مند شوند و فرصت شکوفایی داشته باشند.

رییس جمهور افزود: سیستم اقتصادی و سیاسی کشور باید عادلانه پیش برود و همه از آن بهره‌مند شوند واگر خدای نکرده در اقتصاد، سیاست یا فرهنگ تبعیض و انحصارگری ایجاد شود عده‌‌ای خود را بالاتر و محق‌تر بدانند آنگاه ظرفیت عمومی ملت فعال نمی‌شود.

احمدی نژاد با بیان اینکه ظلم و انحصار مانع پیشرفت است، خاطرنشان کرد: همواره عده‌ای بودند که به دنبال امتیاز بیشتر بوده و سعی داشتند تا به شکلهای گوناگون این خواسته خود را به جوامع تحمیل کنند بدون آنکه لیاقت و شایستگی آن را داشته باشند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مستکبران برای رسیدن به خواسته‌های خود فریب‌کاری‌های گوناگون و گروه‌بازی‌های متفاوتی انجام می‌دهند، گفت: در آمریکا و اروپا چند گروه وجود دارند که تمامی عرصه اقتصاد و سیاست را در دست گرفته و به ملت خود سالها حکومت می‌کنند و در عین حالی که به ظاهر با یکدیگر رقیب هستند اما در یک مسیر و جهت حرکت می‌کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی تلاش کرد تا امورات و مقدرات کشور به دست همه ملت باشد؛ اگر مقدرات اقتصادی هر کشوری در اختیار افرادی معدود باشد آن کشور قطعاً‌ موفق نبوده و ظلم تبعیض و فقر گریبانگیر آن جامعه خواهد بود.

وی اظهار داشت: عدالت پایه پیشرفت یک ملت بوده که اگر وجود نداشته باشد ممکن است عده‌ای تلاش کنند اما به جایی نرسند؛ اگر ثروتی است باید در کل کشور پخش شود و اگر نیاز به تصمیم‌گیری در خصوص مسائل مهم کشور است باید آحاد مردم در آن شرکت کنند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران سال گذشته سعی داشتند تا با اعمال فشارهای اقتصادی و سیاسی علیه ملت اوضاع را نابسامان جلوه دهند و تفرقه ایجاد کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و عده ای نادان در داخل نیز با آنان همراهی کردند ، گفت: امروز روزی است که ملت با حضور و انتخابی حماسی تکلیف همه دشمنان داخلی و خارجی را مشخص خواهد کرد؛ انتخاب فردی با رای بالا ، قاطع و حداکثری موجب یاس دشمنان و باز شدن راه برای پیشرفت ملت است.

احمدی نژاد با بیان اینکه در عرصه اقتصاد نیز همه ملت باید حرکت کنند ، تصریح کرد: ملت ایران به فضل الهی نشان خواهد داد آنچنان در برابر دشمن می ایستد و پاسخ آنان را خواهد داد تا نقطه درخشان دیگری در تاریخ ثبت شود.

رییس جمهور با انتقاد از عملکرد عده ای که تصور می کنند می توانند سیاست ایران را در دست خود گرفته و جای ملت تصمیم بگیرند، گفت: هیچ کس حق ندارد خود را قیم و صاحب اختیار ملت بشمارد چرا که امام راحل و رهبری عزیز فرمودند که خادم و نوکر ملت هستند و در انتخابات یک رای بیشتر ندارند.

وی ادامه داد: عده ای تصور می کنند که از ملت بیشتر می فهمند اما اشتباه می کنند چرا که ملتی که امام را شناخت و پای انقلاب اسلامی فداکاری کرده مطمئناً از گروه ها و دسته ها و افراد مختلف صلاح کشور را بهتر می فهمد .

رییس جمهور با بیان اینکه همه نهادها ، دستگاه ها و افراد باید تابع ملت باشند، اظهار داشت: کسی که توسط ملت انتخاب می شود باید به واسطه پشتوانه قدرتمند خود بتواند حرف ملت را در دنیا بزند تا شیاطین و قدرت ها از مقابله با ملت مایوس شوند.

احمدی نژاد با اشاره به مشکلاتی که در بازار ارز و طلا ایجاد شد، تصریح کرد: کسانی که دست به دست دشمن داده و مشکلاتی ایجاد کردند خیال نکنند که از چنگ ملت فرار کردند؛ به آنها قول می دهم همین ملت یقه آنها را گرفته است و آنچه را که از بیت المال بالا کشیده اند از حلقوم آنها بیرون آورده و به بیت المال باز می گردانند.

رییس جمهور همچنین با بیان اینکه عده ای وجود دارند که تصور می کنند انقلاب و اهداف آن به پایان رسیده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ، انقلابی جهانی و آسمانی است که تازه در ابتدای راه قرار دارد چرا که ملت ایران قصد دارد کشور را بسازد و به اصلاح اوضاع جهانی کمک کند.

احمدی نژاد افزود: امروز همه دنیا آماده و موج عظیم بیداری در میان ملت ها فراگیر شده است و ایران در میان همه کشورهای جهان می درخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها