مجموعه انیمیشن ایرانی "حیات وحش" به کارگردانی علی درخشی و تهیه‌کنندگی محمدرضا ابوالحسنی در ایام نوروز از شبکه "IFILM" نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۲۳۸
نمایش انیمیشن ایرانی "حیات وحش" در شبکه آی فیلم

محمدرضا ابوالحسنی تهیه‌کننده این مجموعه در توضیح جزئیات نمایش انیمیشن "حیات وحش" به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه انیمیشن جایزه‌های متعددی از جشنواره‌های مختلف هنری و فرهنگی دریافت کرده است، به‌عنوان مثال جایزه بهترین صداگذاری را از جشن خانه سینما گرفت و در دوسالانه انیمیشن جایزه بهترین کارگردانی ملی و بین المللی را دریافت کرد.

به گفته وی، قرارست این مجموعه انیمیشن که در فضای مجازی نیز منتشر شده و طرفداران زیادی نیز دارد در ایام نوروز از شبکه "IFILM" پخش شود.

وی در ادامه با اشاره به مضمون این انیمیشن گفت: مجموعه انیمیشن ایرانی "حیات وحش" به سبک فیلم‌های حیات وحش تهیه شده است که موجودات این مجموعه انیمیشن عادی نیستند و به جای شیر و ببر و فیل، از موجوداتی چون ناخوناسور-کانگوروی و به تربیت بچه‌هایی به نام‌های هملت مرغ و ... استفاده شده است.

تهیه‌کننده انیمیشن "حیات وحش" در پایان عنوان کرد: بخش‌های مختلفی از حیات وحش و زندگی حیوانات از تولد، حیات تا انقراض در این مجموعه با زبانی طنز مطرح شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها