از امروز آغاز شد:

توزیع معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجویان

معاون بورس سازمان امور دانشجویان گفت: توزیع معرفی نامه متقاضیان دریافت ارز تحصیلی دانشجویی در نوبت اسفند ماه 91، از امروز(جمعه) در تهران و 11 شهر کشور انجام می شود.
کد خبر: ۵۴۵۵۳۹
توزیع معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجویان

حسن مسلمی نایینی افزود: معرفی نامه دریافت ارز تحصیلی دانشجویی که توزیع آنها از امروز آغاز می شود در هشت موسسه اعزام دانشجو به خارج واقع در تهران و موسسات اعزام دانشجو تعیین شده در شهرستان های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز، ساری، کرمانشاه، رشت، کرمان، زنجان و اهواز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، توزیع معرفی نامه ارز تحصیلی دانشجویان به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت.

مسلمی ادامه داد: در مجموع تعداد سه هزار و 200 نفر از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های خارج کشور برای دریافت حواله ارزی نوبت 11 اسفند ماه 91 ثبت نام اینترنتی کردند.

وی افزود: پس از بررسی پرونده ها، 74 درصد از تقاضاها مورد موافقت قرار گرفت و برای دو هزار و 320 نفر حواله ارزی صادر شده است.

معاون بورس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: تقاضای 880 دانشجو نیز به علت نقص مدارک و اطلاعات لازم در سامانه اینترنتی «نشا» مورد موافقت قرار نگرفت.

وی از متقاضیان دریافت معرفی نامه ارز تحصیلی خواست هنگام مراجعه به سامانه اینترنتی نشا و تکمیل فرم های مربوطه، دقت بیشتری داشته باشند زیرا در صورت ناقص بودن فرم ها، تقاضای آنها کنار گذاشته می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها