جام جم آنلاین : آگهی های تلویزیونی چین در سال گذشته شاهد رشد بی سابقه بیست درصدی بوده است.
کد خبر: ۴۱۱۰۸

به گزارش سایت خبری ورلد اسکرین و به نقل از گزارش ریسرچ اند مارکت با احتساب این بیست درصد درآمد ناشی از فروش آگهی های بازرگانی در چین به 3/3 میلیارد دلار رسیده است.
بر اساس این گزارش تمهیدات سال گذشته دولت چین برای دادن ازادی بیشتر به تلویزیون ها و سرمایه گذاران خارجی برای توسعه صنعت تلویزیون کابلی در این کشور یکی از دلایل اصلی این رشد بوده است.
همچنین با استناد به مطالعه ای با عنوان «رسانه های چین و سرگرمی - بخش اول : تلویزیون» مشخص شده است که رشد صنعت تلویزیون کابلی در چین در سال 2003 بالغ بر 24 درصد بوده است که بسیار قابل توجه است.
براساس گزارش مذکور چین قصد دارد در سال جاری اهتمام ویژه ای به توسعه تلویزیون های دیجیتالی بورزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها