آخـر هفـتـه از تـلـویـزیـون ببینید،

به من نگو دزد، بازی با خطر، سجل ...

فیلم‌های سینمایی‌ و تلویزیونی «سفر دور و دراز کاپیتان دریک»،«سجل»،«رویای پا برهنه‌ها»،«بازی با خطر»،«دایره سرخ»،«استاد»،«برف‌های خونین»،«عمو بوت نات»،«به من نگو دزد»،«روز پنجم»،«علیه تراست»،«کرگدن زرد»،« زندگی دوباره» و «معمای آرتا» پنجشنبه و جمعه 25 و 26 فروردین ماه ازشبکه های یک ، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان ها پخش می‌شـود.
کد خبر: ۳۹۵۳۰۶

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « سفر دور و دراز کاپیتان دریک » به کارگردانی دیوید فلورس پنجشنبه 25 فروردین ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی آدریان پُل آمده : " کاپیتان دریک" دزد دریایی بسیارمعروفی است که با "کاپیتان سان دو واته" رقابت تنگاتنگی دارد و آنها درهمه دریاها درتعقیب و گریزهم هستند. یکی از سلاطین سرزمینهای دوردختر کاپیتان به نام" ایزابلا "را گروگان می گیرد و از او می خواهد تا با عبورازسختی ها وراهی صعب العبور، اکسیرزندگی را برای مردم سرزمینش به ارمغان آورد .
فیلم سینمایی « سفردور و درازکاپیتان دریک » محصول سال 2009کشورهای آمریکا و بلغارستان در ژانرخانوادگی و تخیلی ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « سجل » به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی اعظم تندرو جمعه 26 فروردین ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم از این قراراست که : " رحیم باطنی" که صاحب یک گاوداری است  به علت عدم پرداخت مالیات دچارمشکل می شود. او که عازم حج است برای فرار از دست قانون به نام جعلی "فرشاد عیوضی" گذرنامه فراهم می کند. اما فرشاد عیوضی کلاهبرداری تحت تعقیب است و به این خاطررحیم باطنی به جای وی دستگیر می شود.اصرار او برهویت واقعی اش و اقراربه جعل سند برای سفرمکه مقبول واقع نمی شود.
مهران رجبی، زهره فکور صبور، اردلان شجاع کاوه و میرطاهرمظلومی به عنوان بازیگران اصلی درفیلم تلویزیونی « سجل » بازی کرده انـد .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « رویای پا برهنه ها » جمعه 26 فروردین ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جونیور داکاستا و گابریل داکاستا آمده : " تی مور" شهری واقع درشرق کره جنوبی را به تصویرمی کشد که درگیرجنگ های داخلی شده و درچنین وضعی یکی ازمربی های فوتبال کره به قصد کسب منفعت های اقتصادی وارد این کشور شده و وسایل ورزشی خود را به قیمت گزافی به مردم فقیرآنجا می فروشد و ماجراهایی را به وجود می آورد که آغاز قصه فیلم سینمایی «رؤیای پابرهنه ها» است.
فیلم سینمایی « رویای پا برهنه ها » به کارگردانی وتهیه کنندگی تائه گیوم کیم محصول کشورکره درسال 2010 ساخته شده است .

فیلم سینمایی « بازی با خطر » به کارگردانی جان لوئه سنهاپ محصول سال 2010 جمعه 26 فروردین ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم با بازی مت دیلون وهایدن کریستینسن و به تهیه کنندگی کریس براون می بینیم : سارقان مسلحی بعد از دستبرد زدن به چندین بانک، هنوز پلیس نتوانسته ردی از آنها پیدا کند ، اما طی تصمیمی که برای دستبرد درسردارند . دچار درگیری با پلیس شده و قبل از فراربا پولها ، توسط مأموران دستگیرمی شوند.

شـبـکـه سـه

شبکه سه سیما پنجشنبه 25 فروردین ساعت 11:30فیلم سینمایی « دایره سرخ » به کارگردانی ژانن پیرمولیوی  را پخش خواهد کرد .
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : کوری یک دزداست که قرارشده از زندان آزاد شود. یکی از مامورین زندان به او پیشنهاد دزدی جواهرمی دهد . در ادامه در روزآزاد شدن کوری یک قاتل به نام ریکو که توسط ماموری درحال انتقال به زندان است فرارمی کند.
فیلم سینمایی « دایره سرخ » درژانر پلیسی محصول کشورفرانسه است.

فیلم سینمایی « استاد » به کارگردانی تی سوئی هریک محصول سال 1980کشورهنگ کنگ پنجشنبه 25 فروردین ساعت  18ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم با بازی جت لی خواهید دید : شی لوم یک استاد هنرهای رزمی است که در آمریکا مشغول به کارطبابت سنتی است. یکی ازشاگردان او به قصد نابودی او با وی مبارزه می‌کند و او را مجروح می‌نماید. استاد فرار می‌کند و از طرفی جت لی برای پیوستن به استاد خود وارد آمریکا می‌شود که دربدو ورود وسایلش توسط چند جوان به سرقت می‌رود.

فیلم سینمایی « برف های خونین » محصول سال 1960کشورهای فرانسه ، ایتالیا و انگلیس پنجشنبه 25 فروردین ساعت 24 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم آمده : آنتونی کوئین درقطب جنوب درقالب یک اسکیمو زندگی می‌کند . او برای امرارمعاش به شکارمشغول می‌باشد وبه همین دلیل دچارخطرهای فراوانی می‌شود.اینوک در قطب ازدواج می‌کند و تعدادی شکارچی سفید آمریکایی برای شکارنزد اینوک می‌آیند ، همسرش با این کار مخالف است.
فیلم سینمایی « برف های خونین » به کارگردانی نیکولاس ری در ژانرحادثه ای ساخته شده است .

فیلم سینمایی « عمو بوت نات » محصول سال 2009 کشورهند ، جمعه 26 فروردین ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم بابازی شاهرخ خان وآمیتا با چان آمده : آدیتا (شاهرخ خان) به همراه همسرش آنجلی (جوهی چاولا) و پسرشان بانکوخانه ای درشهرگوآ اجاره می کنند که دربین مردم شایعه است آن خانه روحی دارد که هرکسی را که درآنجا ساکن می شود، به وحشت‌می اندازد.
فیلم سینمایی « عمو بوت نات » به کارگردانی ویویک شارما وتهیه کنندگی راوی چوپرا در ژانرکمدی ، درام و تخیلی ساخته شده است .

جمعه 26 فروردین ماه ساعت 14:15 فیلم سینمایی « به من نگو دزد» ازشبکه سه سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « به من نگو دزد» مضمونی کمدی دارد و داستان آن حول محوراختراع یک قرص توسط خانم (بختیاری) می گذرد. این قرص بعد ازاختراع به یک سارق زندانی شده داده می شود تا بلکه تحولی در زندگی او ایجاد کند .
شهرام قائدی ، بهنوش بختیاری ، رابعه اسکویی ، رامین ناصرنصیر، کیانوش گرامی ، امیر نوری، سانازسماواتی و اکرم بردسیری به کارگردانی  عباس مرادیان و تهیه کنندگی علی عزیزی درفیلم سینمایی بازی کرده اند .

شـبـکـه چـهـار

فیلم تلویزیونی « روز پنجم » به کارگردانی فریدون فرهودی پنجشنبه 25فروردین ماه ساعت 15:40ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان فیلم تلویزیونی « روزپنجم » ازاین قراراست که سه دوست ازاقشاروسنین مختلف به تازگی ازکمپ ترک اعتیاد مرخص شده اند.آنها تصمیم می گیرند علی رغم مشکلات زیادی که دارند پاک بمانند و دیگرسراغ مواد مخدرنروند. 
حبیب اسماعیلی ورحیم نوروزی درفیلم تلویزیونی « روزپنجم » به نویسندگی سمانه نامدارو فریدون فرهودی به ایفای نقش کرده اند .

فیلم سینمایی « علیه تراست » به کارگردانی پیتر هاویت جمعه 26 فروردین ماه ساعت 20:30 ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « علیه تراست » ازاین قراراست که گری صاحب یک شرکت نرم افزاری است هر روز درحال رشد و حذف رقیبان است. هافمن پسری جوان و با استعداد به دنبال تاسیس یک شرکت اینترنتی است، گری که از این موضوع با خبر شده هافمن را دعوت به همکاری می کند . او می خواهد این گونه جلوی پیشرفت هافمن راگرفته و ایده های اورا ازآن خود کند.
رایان فلیپ و ریچارد لی کوک درفیلم سینمایی «علیه تراست » تولید سال 2001کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « کرگدن زرد » به کارگردانی فیل آلدن رابینسون محصول سال 1992کشور آمریکا 40 دقیقه بامداد روز جمعه 26 فروردین ماه ازشبکه تهران پخش می‌شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : مارتین و کوزمو دو دوست قدیمی اند که در کار سرقت الکترونیکی تبحر دارند . درابتدای فیلم بر اثر یک اتفاق مارتین نجات پیدا کرده و کوزمو توسط پلیس دستگیر می شود. سالها بعد مارتین که یک گروه دارد و نامش را تغییر داده و همچنان در کارهای الکترونیکی متبحر است به بانک ها و موسسات خصوصی کمک می کند تا روش های سرقت را شناسایی نماید و ازاین طریق پول بسیار خوبی دستمزد می گیرد.
رابرت رد فورد ، دن آیکرود و سیدنی پویتیردرفیلم سینمایی « کرگدن زرد » بازی کرده اند.

شبکه تهران جمعه 26 فروردین ساعت 13:30 فیلم سینمایی « زندگی دوباره» به کارگردانی دنیل زریلی را برای پخش درنظرگرفته است.

درخلاصه داستان فیلم آمده : لیسی که به صورت مخفی درباندهای مواد مخدررخنه می کند ، عده زیادی ازقاچاقچیان را به زندان ایالتی فرستاده است.ازطرفی فردی که ازقاچاقچیان عمده مواد محسوب می شود وتوسط وی دستگیر شده است با بیرون از زندان ارتباطاتی دارد که ازهمان طریق به کارهای  خلاف گذشته اش ادامه می دهد.
وینی جونز، تونی اسچینا و لینگ بای درفیلم سینمایی « زندگی دوباره» » محصول سال 2010 کشورهای آمریکا و انگلیس به عنوان بازیگران اصلی حضوردارند.

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم تلویزیونی « معمای آرتا» به کارگردانی حسن کاربخش جمعه 26 فروردین ساعت 13:30 در ژانر خانوادگی  و اجتماعی ازسیمای استان ها روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی سولماز فنی زاده ، نادر فلاح و منوچهرآذر آمده : پرفسور فرخی به ایران می آید تا درباره دوران تاریخی ارتا تحقیق کند. درایران او درگیر قاچاقچیان می شود که در پی تطمیع و تهدید او هستند، برخی مشکلات خانوادگی نیز او را درگیر کرده است. درپایان او با هماهنگی های پلیس قاچاقچیان را تحویل قانون می دهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها